اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان:

12 نفر کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: 12 نفر کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان شده‌اند.

12 نفر کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان شدند

علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه مجامع امور صنفی کشور هر دو سال یک بار انجام می‌شود، اظهار کرد: کسانی می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند که رئیس اتحادیه و نماینده اتحادیه در مجمع امور صنفی باشند.

وی با بیان اینکه همدان 55 اتحادیه صنفی دارد، عنوان کرد: از این تعداد 12 نفر کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه اصناف همدان شده‌اند.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه در همدان نسبت صنوف تولیدی از صنوف توزیعی بیشتر است، گفت: بر این اساس سه نفر از اعضای صنوف تولیدی و دو نفر از اعضای اتحادیه توزیعی در ترکیب هیئت رئیسه مجمع امور صنفی همدان قرار خواهند گرفت که در حال حاضر هفت نفر از کاندیداها از صنوف تولیدی و پنج نفر نیز از صنوف توزیعی هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس نسبت آرای مأخوذه ترکیب هیئت رئیسه اصناف مشخص می‌شود، افزود: یک نفر رئیس، دو نفر نایب رئیس، یک نفر دبیر و یک نفر نیز به عنوان خزانه دار مجمع امور صنفی در قالب هیئت رئیسه مشخص می‌شوند.

شمس با بیان اینکه انتخابات مجمع امور صنفی رأس ساعت 15 در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که برای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی همدان کاندیدا شده‌اند، توانمند و مورد اعتماد اصناف هستند و همگی دغدغه حل مشکلات اصناف همدان را دارند.

وی ایجاد شهرک‌های صنفی، انتقال صنوف آلاینده و پیگیری در تسریع در ساخت میدان بار همدان را از جمله اولویت‌های مجمع امور صنفی همدان برشمرد.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان سخنان خود عنوان کرد: از جمله مشکلاتی که برای اعضای میدان بار ایجاد نگرانی کرده در تملک زمین در میدان بار جدید است که در این زمینه نیز پیگیری کرده‌ایم و مصوبه کمیسیون نظارت را نیز گرفته‌ایم که مالکیت میدان بار باید به این اعضا واگذار شود تا خود این افراد نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول