اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی سنندج

معاون فرماندار سنندج بر خروج اصناف آلاینده از شهر سنندج تاکید کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان سنندج خواستار احداث شهرکی مناسب برای خروج اصناف مزاحم و آلاینده از داخل سنندج به بیرون شهر شد.

معاون فرماندار سنندج بر خروج اصناف آلاینده از شهر سنندج تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بیژن زندیه عصر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سنندج، سلامت نیروی انسانی را از شاخص‌های مهم توسعه در جوامع معاصر عنوان کرد و خواستار احساس مسئولیت و عمل قاطعانه بیشتر در مقابله با عوامل تهدید کننده سلامت جامعه بشریت شد.

وی سلامت و امنیت غذایی این شهرستان، دفع بهداشتی فاضلاب‌ها، جلوگیری از آلودگی آب‌های آشامیدنی به ویژه در روستاها را از مهم‌ترین دغدغه‌های این کار گروه دانست و گفت:‌ پاکسازی حریم رودخانه قشلاق از آلاینده‌ها،‌ نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی و مواد خوراکی از دیگر برنامه‌های این مهم عنوان است.

زندیه در ادامه خواستار احداث شهرکی مناسب برای خروج اصناف مزاحم و آلاینده از داخل شهر به بیرون شهر شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سنندج با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در زمینه کلرزنی شبکه‌های آبرسانی و دفع بهداشتی فاضلاب‌ها شد و نظارت مستمر مسئولان مربوطه به مراکز عرضه و فروش مواد خوراکی را بسیار مهم عنوان کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج به ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه پرداخت و اظهار داشت: درسال گذشته 8 جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با 43 مصوبه برگزار شد.

هوشنگ پیرفلاح در ادامه اعلام کرد: از کل 43 مصوبه سال گذشته کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سنندج تاکنون 24 مصوبه اجرا شده است و 20 مصوبه باقی مانده در دست اقدام است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول