اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

مهلت 2 ماهه برای ساماندهی اصناف بدون پروانه در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: باید واحدهای صنفی بدون پروانه در مدت دو ماه از سوی دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف شوند.

مهلت 2 ماهه برای ساماندهی اصناف بدون پروانه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: باید به تخلفات صنفی که در زمینه‌های مختلف روی‌ می‌دهد به صورت جدی رسیدگی شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که مباشری در زمینه‌ای اقدام به تخلف کرد باید مشخص شود که این تخلف چرا رخ داده و مباشر از سوی کدام سازمان انتخاب و پیشنهاد شده بود.

استاندار زنجان همچنین با تاکید بر فعالیت هرچه بیشتر تعزیرات حکومتی استان زنجان در زمینه رسیدگی به تخلفات اضافه کرد: تعزیرات در زمینه رسیدگی به تخلفات هیچ گونه ملاحظه‌ای نداشته و به جد با متخلفان برخورد کند.

وی اذعان داشت: مهم نیست که تخلف از سوی چه کسی صورت می‌گیرد، بلکه برخورد جدی با متخلفان درس عبرتی برای سایر افراد می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به نامطلوب بودن کیفیت میوه شب عید در استان زنجان که از سوی تعزیرات حکومتی استان اعلام شد، اضافه کرد: نباید اجازه داده شود که یک مباشر زحمات همه ارگان‌ها را نادیده گرفته و اقدام به تخلف کند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت بازار یکی از عمده‌ترین و مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی در این زمینه قرار گیرد،‌ اضافه کرد: باید موضوعات مختلف در این زمینه رصد شده و اقدامات لازم در زمینه اصلاح آن صورت گیرد.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت برخی از واحدهای صنفی بدون پروانه در استان زنجان اضافه کرد: مسئولان ذیربط در این زمینه فقط دو ماه فرصت دارند که فعالیت واحدهای صنفی بدون پروانه را تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: واحدهای صنفی که بدون پروانه هستند یا باید پروانه فعالیت دریافت کرده و یا به فعالیت خود پایان دهند.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: باید مشخص شود واحد صنفی که بدون پروانه است و اساس فعالیت او خلاف است، چگونه کالا تهیه کرده و اقدام به عرضه آنها می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 11 قلم کالای اساسی وجود دارد که باید مورد نظارت و کنترل هر چه بیشتر مسئولان ذیربط در این زمینه قرار گیرد.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به تشکیل جلسه‌های تنظیم بازار به صورت هر دو هفته یکبار در استان زنجان افزود: باید همه مدیرانی که در این ستاد عضویت دارند به صورت مبسوط ارائه عملکرد و گزارش داشته باشند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول