اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

7953 شغل در بهار ایجاد شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: تعهد ایجاد اشتغال سال گذشته بهار 5 هزار و 335 نفر بوده که 7 هزار و 953 شغل ایجاد شد.

7953 شغل در بهار ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهار، نصرت‌الله گل‌کارزاده در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهار اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال سال گذشته در شهرستان بهار 5 هزار و 335 نفر بوده که 7 هزار و 953 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری میزان تعهد اشتغال استان 55 هزار نفر در دو بخش مسکن و غیر مسکن است که تاکنون تعهد اشتغال شهرستان بیش از 5 هزار نفر است.

فرماندار بهار تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و دشمن در مقابل این شعار ایستادگی کرده و از طریق اقتصاد وارد شده، همه باید دست به دست هم داده تا هجمه اقتصادی را خنثی کنیم و این شعار را عملیاتی کنیم تا اشتغال جوانان نیز فراهم شود.

وی حمایت از مشاغل خانگی را یکی از اولویت‌های مهم شهرستان بیان کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و 112 مورد مجوز مشاغل خانگی صادر شده که از این تعداد 485 پرونده برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون 16 هزار و 670 میلیون ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته که کل اعتبار شهرستان در رابطه با تسهیلات مشاغل خانگی 2 میلیارد و 202 میلیون تومان است که متقاضیان باید از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول