اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

آمادگی دانشگاه پیام‌نور برای حمایت از کارهای علمی و پژوهشی اساتید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی از آمادگی این دانشگاه برای حمایت از کارهای علمی و پژوهشی اساتید خبر داد.

آمادگی دانشگاه پیام‌نور برای حمایت از کارهای علمی و پژوهشی اساتید

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی عبادیان که بعداز‌‌‌ظهر امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب سخن می‌گفت، از ایجاد دو رشته دکترای «شیمی آلی» و «ریاضی با گرایش آنالیز» در پیام‌نور استان خبر داد و گفت: دو رشته دیگر نیز در مرحله بررسی و تصویب است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم مطرح در دانشگاه‌ها که مدنظر مقام معظم رهبری نیز هست، موضوع تولید علم است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در کشورهای جهان سوم با مشکل سرعت کم اینترنت مواجه هستیم، گفت: در پیام‌نور استان در بسیاری از واحدها و مراکز مشکل بستر پهنای باند اینترنت را داریم که هنوز نتوانسته‌ایم آن را فراهم کنیم.

عبادیان، اصلاح هرم هیئت علمی در مراکز و واحدهای پیام‌نور استان را از برنامه‌های در دست اقدام این دانشگاه نام برد و خاطرنشان کرد: تقویت پایگاه‌های علمی و اطلاعاتی در پیام‌نور استان جزو برنامه‌های این دانشگاه است و دانشگاه پیام‌نور استان آماده است تا از کارهای پژوهشی همکاران حمایت کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه حمایت از کارهای پژوهشی همکاران است، از عدم توجه کافی اعضای هیئت علمی به مسائل پژوهشی انتقاد و تصریح کرد: برخی از همکاران دغدغه کار پژوهشی و تولید علم را ندارند.

حجت‌الاسلام سید‌یوسف جابری از اساتید حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بناب نیز با بیان ویژگی‌های استاد شهید مرتضی مطهری گفت: استاد شهید مطهری به عنوان یک روشنفکر دینی و دانشگاهی بهترین الگو برای اساتید و دانشجویان آگاه و روشنفکر ایرانی است.

وی از شهید مطهری و شهید بهشتی به عنوان اساتید نمونه یاد کرد و از دانشگاهیان خواست تا ادامه‌‌دهنده راه این شهدای گرانقدر باشند.

این استاد حوزه ادامه داد: جامعه امروز ما به چنین اندیشه‌هایی نیازمند است.

وی همچنین یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را گرامی داشت.

در ابتدای این مراسم ریاست دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب با ارائه گزارشی از وضعیت علمی، آموزشی و فرهنگی این مرکز با اشاره به کسب عنوان اولی مرکز بناب در قبولی دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی در سال گذشته در سطح استان، آن را ناشی از بالا بودن سطح علمی در دانشگاه پیام‌نور بناب دانست.

مجید واحدی گفت: مرکز بناب در زمینه برگزاری مراسم فرهنگی جزو مراکز اول در سطح استان است.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب از مقالات علمی و پژوهشی همکاران حمایت کرده و امیدواریم در این راستا بتوانیم نیازهای دانشگاه را پاسخگو باشیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب در ادامه به مطالعه بیشتر دانشجویان برای ارتقاء علمی آنها تأکید کرد.

هم اکنون بیش از 3 هزار و 500 دانشجو در 25 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور مرکز بناب مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول