اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا:

بیشترین تراکم دانشجو در همدان در دانشگاه پیام نور است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا گفت: بیشترین تراکم دانشجو در استان همدان در دانشگاه پیام نور و بعد از آن در دانشگاه آزاد است.

بیشترین تراکم دانشجو در همدان در دانشگاه پیام نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌باقر طاهری‌نیا صبح امروز پنج‌شنبه در اختتامیه نخستین دوره هفته آموزش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان همدان اظهار داشت: استان همدان دو سال پیش از رسمیت یافتن هفته آموزش کار را در بحث آموزش شروع کرده بود.

وی ادامه داد: استان همدان در سال 90-89 موفق به چاپ کتاب در زمینه آموزش شد و این امر گام خوبی در زمینه شروع به کار آموزشی بود چرا که ما هفته پژوهش را داشتیم اما آموزش را فراموش کرده بودیم.

معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: در زمینه تراکم دانشجو بیشترین سهم به لحاظ کمی در کشور ابتدا مربوط به دانشگاه آزاد و بعد پیام نور است و این در حالی است که در استان همدان این تراکم کمی ابتدا به دانشگاه پیام نور و بعد به دانشگاه آزاد اختصاص پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 6 هزار و 731 نفر در زمینه تحصیلات تکمیلی در استان مشغول به تحصیل هستند و 22 نفر استاد تمام و 711 نفر نیز کار تدریس در آموزش عالی استان را بر عهده دارند.

طاهری نیا در ادامه خاطرنشان کرد: در زمینه رشته‌های ورزشی 11 مسابقه را برگزار کردیم و سعی کردیم در هفته آموزش در بخش‌های علمی، فرهنگی و ورزشی به آموزش عالی رونق بدهیم.

معاون آموزشی دانشگاه بوعلی سینا در پایان سخنانش گفت: لازمه مدیریت جامعه کلان‌نگری است و ما باید سعی کنیم تا بیشتر به بحث آموزش در آموزش عالی بپردازیم.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول