اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام:

هیئت مؤسس شرکت خدمات عمران شهرک صنعتی ایلام انتخاب شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از انتخاب هیئت مؤسس شرکت خدمات عمران شهرک صنعتی ایلام خبر داد.

هیئت مؤسس شرکت خدمات عمران شهرک صنعتی ایلام انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام، نادر رضایی‌منش اظهار داشت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی اداره امور شهرک صنعتی ایلام به بخش خصوص متشکل از صاحبان و مالکان واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک واگذار می‌شود.

وی ادامه داد‌: به همین منظور اولین نشست تخصصی تببین واگذاری اداره امور شهرک صنعتی ایلام با حضور جمعی از مالکان واحدهای صنعتی، مشاور استاندار و هیئت امنا این شهرک برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: در این نشست دو نفر از مالکان واحدهای تولیدی و مدیر این شهرک با اکثریت آرا به عنوان اعضاء هیئت مؤسس شرکت خدمات عمران انتخاب شدند.

رضایی‌منش اظهار داشت : اعضاء هیئت موسس شهرک صنعتی ایلام بر اساس برنامه زمان بندی انجام شده با بررسی اسناد و مدارک موجود نسبت به تعیین حق سهم، میزان سهام و پذیره نویسی اقدام می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همراهی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک، اعضاء هیئت مؤسس و دست‌اندرکاران اداره امور شهرک صنعتی ایلام به عنوان اولین شهرک فعال استان به بخش خصوص واگذار شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام افزود: پیش از واگذاری کامل اداره امور این شهرک، زیر ساخت‌های اصلی چون آسفالت خیابان‌ها، روشنایی معابر، سردرب ورودی، فضای سبز و ... را تکمیل و بازسازی کرده و به شرکت خدمات عمران واگذار می‌کند.

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی که 50 درصد زمین‌های قابل واگذاری آنها به متقاضیان واگذار شده و حداقل 18 واحد بهره‌بردار در آن به فعالیت مشغول باشند طبق ضوابط و شرایط خاص به بخش خصوصی واگذار‌ می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول