اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 تا 27 ماه جاری

جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینما جوان سنندج از برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی از 23 تا 27 اردیبهشت ماه جاری در کردستان خبر داد.

جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی در کردستان برگزار می‌شود

سیروس ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دومین جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی به مدت 5 روز در دانشگاه صنعتی شریف تهران و همزمان در استان کردستان و 14 استان کشور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 14 معاون فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی در استان‌های مختلف کشور در نشستی با دبیر و مدیران برگزاری دومین جشنواره ملی فیلم‌های صنعتی، آمادگی کامل خود را برای برگزاری جشنواره در مراکز استانی اعلام کردند.

سرپرست انجمن سینما جوان سنندج با اشاره به اینکه محل برگزاری و نمایش آثار منتخب این جشنواره در 25 دانشگاه استان‌های مذکور است، اضافه کرد: معاونان فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی استان‌های خوزستان، هرمزگان، البرز، گیلان، مازندران، اصفهان، خراسان شمالی، زنجان، کردستان، همدان، کرمان، استان مرکزی، قزوین و ایلام ضمن استقبال از گسترش جشنواره در مراکز استانی کشور، آمادگی خود را برای برگزاری این دوره از جشنواره اعلام کردند.

ثنایی در پایان افزود: تعاملات دبیرخانه دائمی جشنواره با سایر مسئولان مراکز استان‌های کشور ادامه دارد و احتمال افزایش تعداد استان‌های شرکت کننده در این جشنواره در مدت زمان باقیمانده به برگزاری جشنواره وجود دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول