اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های جشنواره ایکاهو معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دوازدهمین جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب و پنجمین جشنواره ایکاهو با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

برترین‌های جشنواره ایکاهو معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دوازدهمین جشنواره زیبایی اسب اصیل عرب بعد از ظهر امروز و در  روز نهایی خود در گروه خون خارجی ادامه یافت و در فینال مادیان جوان خون خارجی در جام ایکاهو لیدی آنجلینا به مالکیت مهدی کردونی مقام اول را کسب کرد.

دی ای روبینا به مالکیت باشگاه الماس و لعبت منیر به مالکیت حسین مروتی دوم و سوم شدند.

در جام غرور ملی و از همین گروه لعبت منیر اول شد و لبخند منیر به مالکیت سید مهدی هاشمی دوم شد و گلرخ صدر اردکان هم به مالکیت اسماعیل روستایی مقام سوم را کسب کرد.

در فینال مادیان بزرگسال خون خارجی در جام ایکاهو دراوادی به مالکیت محمد قانعی، گلوریا به مالکیت امیرحسین انتظاری و سونیا به مالکیت مهدی کرونی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

فرح‌زاد به مالکیت عرفان، دریای میر یزد به مالکیت سید محمود وکیل السادات و قدم خیر به مالکیت ابوالفضل دهقانی مقام های اول تا سوم جام غرور ملی در همین گروه را از آن خود کردند.

در فینال نریان‌های جوان خون خارجی، هسین مقام اول را کسب کرد و گرگین الماس به مالکیت امید انتظاری و لورنس به مالکیت شکاری دوم و سوم شدند.

در جام غرور ملی و همین گروه گرگین الماس به مالکیت امید انتظاری و لایق ذلجنا به مالکیت سید ناصر کمالی و گابریل به مالکیت محمد طاهر گلزاری اول تا سوم شدند.

در فینال نریان‌های بزرگسال خون خارجی جام ایکاهو ای جی فنان به مالکیت کمال دهقانی، رخش نمرودی به مالکیت محمود نمرودی و داکسید به مالکیت سعید بیک مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در جام غرور ملی در همین گروه رخش نمرودی اول شد و شقران به مالکیت علی‌اکبر بهنود یوسفی و دژ میر یزد به مالکیت سید ضیاء دانش مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول