اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان خبر داد

رقابت 80 شاعر جوان در جشنواره مشاعره رضوی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از رقابت 80 شاعر جوان در جشنواره مشاعره رضوی دشتستان خبر داد.

رقابت 80 شاعر جوان در جشنواره مشاعره رضوی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کرم باقری بعد از ظهر امروز در پایان برگزاری سومین جشنواره مشاعره رضوی دانش‌آموزی مرحله شهرستانی در دشتستان اظهار داشت: برپایی مشاعره رضوی دانش‌آموزی می‌تواند موجب گسترش و ترویج فرهنگ رضوی در استان و نیز کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان در زمینه مشاعره باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد علاقه و تمسک به ائمه اطهار(ع)، اشاعه فرهنگ رضوی و کشف استعدادهای نهفته جوانان و نوجوانان استان و شهرستان از مهم‌ترین اهداف جشنواره مشاعره رضوی است.

باقری بیان کرد: مسئولان باید نسبت به ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهتمام ورزند و این جشنواره گامی در همین راستاست.

وی یادآور شد: به منظور شناخت دانش‌آموزان برتر برای شرکت در هفتمین جشنواره مشاعره رضوی و نیز سومین جشنواره مشاعره رضوی ویژه دانش‌آموزی مرحله شهرستانی این جشنواره در تالار فرهنگ اداره ارشاد برگزار شده است.

باقری اذعان داشت: این جشنواره با حضور بیش از 80 نفر شرکت‌کننده دانش‌آموز در مقاطع راهنمایی و دبیرستان برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان افزود: پس از رقابت نزدیک و فشرده بین دانش‌آموزان مشاعره‌کننده به ترتیب زهره نیکنام، زینب نیکنام، صفورا صداقت، فاطمه بحرینی‌مطلق، سعیده کمال‌شنبدی، حامد شاه‌حسینی، محمد زمانی، زهرا جلالیان، فاطمه قایدی و فاطمه عسکری رتبه‌های اول تا دهم این مسابقه را کسب و به دبیرخانه جشنواره برای شرکت در مرحله استانی معرفی شدند.

باقری گفت: تمام شرکت‌کنندگان، مربیان و مدارس شهرستان در برگزاری این جشنواره همکاری مطلوبی داشتند که لازم است از عزیزان تقدیر کنیم.

وی یادآور شد: مرحله نهایی هفتمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در تاریخ 29 و 30 مهرماه در بوشهر برگزار می‌‌شود.

باقری بیان کرد: گسترش فرهنگ قرآنی و اسلامی و ترویج معنویت در بین جوانان و نوجوانان در اولویت برنامه‌های اداره ارشاد دشتستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول