اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 12 استان

میزبانی یاسوج در چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی یاسوج در چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه در تیرماه سال جاری خبر داد.

میزبانی یاسوج در چهل و هشتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه

قدرت‌الله سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از میزبانی چهل و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه منطقه‌ای با حضور 12 استان در تیرماه سال‌جاری خبر داد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این جشنواره با حضور استان‌های تهران، اصفهان، البرز، سمنان، قزوین، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس، مازندران، یزد، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ 19 تیرماه برگزار خواهد شد.

سلیمانی افزود: این جشنواره با حضور رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران به مدت 3 روز برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان این استان با اشاره به حضور فیلم‌سازان سراسر کشور، این جشنواره را مهم ذکر کرد و افزود: جشنواره امسال با موضوعات آزاد شامل فیلم کوتاه، فیلم‌نامه و عکس هنرجویان انجمن سینمای جوان سراسر استان‌های یاد شده برگزار می‌شود.

وی با بیان برخی کمبودها در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متاسفانه در مرکز استان ما سینما وجود ندارد و این در حالی است که هر ساله مقامهایی از سوی فیلم‌سازان مستعد و خلاق استان در بخش‌های مستند و داستانی در سطح ملی کسب می‌شود.

سلیمانی به دغدغه‌های مسئولان ارشاد این استان اشاره کرد و گفت: مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همواره پی‌گیر این قضیه بوده و مکاتباتی نیز در این راستا صورت گرفته که امیدواریم به زودی مرکز استان ما صاحب سینما شود.

این مسئول هنری در استان کهگیلویه و بویراحمد به استعدادهای ناب در زمینه بازیگری، کارگردانی و نویسندگی این استان اشاره کرد و افزود: با اندک توجهی از سوی مسئولان عالی استان و یاری دادن متولیان بخش فرهنگ و هنر خواهیم توانست در آینده حرف‌های بیشتری در این زمینه در سطوح کشوری برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول