اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش ایمنی راه‌های روستایی صورت گرفت

اختصاص اعتبار عمرانی به دهیاری‌های زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: به منظور افزایش ایمنی راه‌های روستایی اعتبار مشخصی به دهیاری‌های استان زنجان اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار عمرانی به دهیاری‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی عصر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان اظهار کرد: تا‌کنون اقدامات مناسبی در زمینه عمران روستایی در استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌های متعدد در راستای پیگیری اقدامات انجام شده در این ستاد افزود: مجموع پروژه‌های مصوب در امور روستایی استان زنجان یک هزار و 983 پروژه بود که تا‌کنون اقدامات انجام برخی از این پروژه‌ها به پایان رسیده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای استان زنجان اضافه کرد: در زمینه کشاورزی نیز فعالیت‌های خوبی در روستاها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه افزایش امنیت راه‌های روستایی استان زنجان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، اضافه کرد: در این راستا اعتبار مشخصی به دهیاری‌های استان زنجان اختصاص یافته است.

کریمی در ادامه با اشاره به رویکرد دولت در زمینه افزایش فعالیت‌های کشاورزی و ایجاد نهضت کشاورزی در سطح کشور افزود: در همین راستا ستاد توسعه کشاورزی در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روستاها نقش مهمی در زمینه کشاورزی دارند، افزود: تشکیل این ستاد کمک شایانی به افزایش فعالیت‌های کشاورزی می‌کند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول