اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک‌سال اخیر محقق شد

افتتاح و کلنگ‌زنی 22 ساختمان دهیاری در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از افتتاح و کلنگ‌زنی 22 ساختمان دهیاری در دشتستان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 22 ساختمان دهیاری در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان اظهار داشت: عدالت‌محوری در اجرای پروژه‌های عمرانی از رویکردها و مسائل مهمی است که در دولت‌های نهم و دهم شاهد آن بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: عدالت و برابری تمام نقاط ایران اسلامی از مسائل مهمی است که در اجرای پروژه‌ها مورد توجه دولتمردان بوده و مسئولان استانی و شهرستانی تمام توان خود را در راستای اجرای مطلوب این خواسته به کار گرفته‌اند و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نشده است.

خسروی آبادانی روستاها را از ویژگی‌های بارز دولت‌های نهم و دهم دانست و افزود: توجه به نیازهای عمرانی روستاها و آبادانی روستاها از اقدامات ارزنده‌ای است که در دولت‌های عدالت‌محور توجه خاصی به آن شده و خدمات فراوانی در این عرصه شاهد بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در این راستا در روستاهای شهرستان دشتستان بر حسب نیاز و اولویت اقدامات مهم و گسترده‌ای صورت پذیرفته است و اقدامات مهمی برای آبادانی روستاهای این شهرستان و رفع نیازهای روستاها بر اساس خواسته‌های اهالی این روستاها و اولویت‌های شهرستان انجام داده‌ایم.

این مسئول اظهار داشت: اجرای طرح‌های روستایی رویکرد دولت برای آبادانی روستاها و رفع نیازهای عمرانی آنها بوده و در شهرستان دشتستان در دو سال اخیر بر اساس اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اجرا شده و این تلاش‌ها در سال جاری نیز ادامه دارد.

فرماندار شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در یک‌ سال گذشته شاهد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 22 ساختمان دهیاری در دشتستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول