اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

19 دهیاری جدید در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از ایجاد 19 دهیاری جدید در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

19 دهیاری جدید در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمداوغلو بعد از ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی نهادها و ارگان‌های مختلفی شکل گرفت که یکی از فعال‌ترین و کارآمدترین این مجموعه‌ها دهیاری‌ها هستند که در یک ارتباط دوسویه سعی می‌کنند مشکلات و نارسایی‌های مناطق روستایی و محروم را به گوش مسئولان رسانده و در برطرف شدن آنها همت کنند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی روستاها در کنار دهیاری‌ها از یک ظرفیت خوب خدمت‌رسانی برخوردار هستند تصریح کرد: دولت خدمتگزار نهم و دهم در هفت سال گذشته تلاش کرده تا با توجه ویژه به این نهادها و حمایت از این مجموعه‌ها فعالیت‌های تاثیرگذار و مفید به حال روستائیان را انجام دهد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه 19 دهیاری جدید در این شهرستان تشکیل می‌شود خاطرنشان کرد: با ایجاد این تعداد دهیاری مجموع دهیاری‌های مشگین‌شهر به 100 دهیاری افزایش می‌یابد.

محمداوغلو بیان داشت: امسال 100 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان مشگین‌شهر پرداخت شده است.

وی در ادامه سخنان خود تشکیل شوراها سبب کاهش هزینه ‌ای شهری و جذب اعتبارات بیشتر شده اعلام کرد و افزود: با این حال آشنا نبودن اعضای شوراها با قوانین جاری به عنوان مشکل شوراها محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم الله‌بخش قاسمی رییس شورای شهرستان مشگین‌شهر و عباسقلی‌زاده مدیر کل امور شهری استانداری اردبیل نیز اعضای شوراها را به پرهیز از وارد شدن به مسایل سیاسی و پرداختن به عمران شهر و روستاها سفارش کردند.

در این همایش شورای شهر مرادلو به عنوان برترین شورای شهری، شورای بخش ارشق به عنوان شورای برتر بخش، شورای روستای تبنق به عنوان شورای برتر روستایی معرفی شدند.

همچنین از صفر جعفرزاده شهردار مشگین‌شهر، محمد فرامرزی شهردار مرادلو به عنوان شهرداران نمونه و یاور حمیدی دهیار روستای داشکسن به عنوان دهیار برتر شهرستان مشگین‌شهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول