اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قرآنی فرهنگیان بسیجی

برترین‌های قرآنی استان مرکزی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن و عترت فرهنگیان بسیجی استان مرکزی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های قرآنی استان مرکزی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان بسیجی استان مرکزی گرامیداشت هفته معلم ظهر امروز به کار خود در اراک پایان داد.

در این دوره از مسابقات که با حضور 51 نفر از فرهنگیان خواهر و برادر برگزار شد شرکت‌کنندگان به مدت سه روز در رشته‌های حفظ، قرائت، عترت و درک مفاهیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش خواهران این دوره از رقابت‌ها و در رشته قرائت فرزانه شعبانی، مهین‌السادات شمسی و مریم ملکی، در رشته حفظ اعظم خیری و فاطمه رضایی، در رشته عترت آزاده عرب، ملیحه میرزااحمدی و صغری صدیق و در رشته درک مفاهیم فاطمه بخشی، فاطمه زیبادرخشان‌پور و مهری سروش و مرضیه بهشتی به مقام برتر دست یافتند.

در بخش برادران نیز در رشته قرائت ابراهیم احمدی، ولی‌الله فتحی و جواد مختاری، در رشته حفظ مجتبی سعیدی و روح‌الله جیریایی به مقام برتر دست یافتند.

نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان کشور راه یافتند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول