اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

رقابت 1300 توان‌خواه و مددجوی بهزیستی در مسابقات قرآن و عترت

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از مشارکت و رقابت یک‌ هزار و 300 نفر از توان‌خواهان و مددجویان جامعه هدف بهزیستی در مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

رقابت 1300 توان‌خواه و مددجوی بهزیستی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، محمود محمدزاده ظهر امروز در آیین افتتاح جشنواره قرآن و عترت با اشاره به اینکه ترویج و تقویت فعالیت‌های قرآنی موجب اشاعه فرهنگ نماز در بین جوانان می‌شود، اظهار داشت: جامعه هدف بهزیستی همواره در راستای ادای دین به قرآن و عترت بوده و در این راستا از کارشناسان بهزیستی خواسته شده است با جدیت تمام در امر خدمت‌رسانی به جامعه قرآنی بهزیستی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه از بین شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن و عترت در هر رشته سه نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند، افزود: مرحله کشوری این مسابقات در تیرماه برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در هر رشته نیز سه نفر به مرحله بین‌المللی که شهریورماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

وی هم‌چنین از مسابقه‌های بین‌المللی در این زمینه خبر داد و گفت: در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان نیز مسابقاتی برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم علیرضا قناعت‌کار دبیر جشنواره قرآن و عترت بهزیستی استان اصفهان از مشارکت نابینایان و معلولان جسمی ـ حرکتی خبر داد و گفت: فرزندان مراکز شبه‌خانواده، کارکنان سازمان و خانواده‌های آنها، مربیان و خردسالان مهدهای کودک، سالمندان، مراکز پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی، مراکز ترک اعتیاد و زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها گروه‌های هدف این جشنواره هستند.

وی افزود این جشنواره هم‌چون سال‌های گذشته به صورت استانی در شش منطقه از استان برگزار و افرادی که در این مرحله موفق به کسب امتیاز شوند پس از شرکت در فینال مسابقات استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول