اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رباط سنگ:

عبور مسیر ترانزیتی از داخل شهر رباط سنگ حادثه‌آفرین است

خبرگزاری فارس: شهردار رباط سنگ گفت: عبور مسیر ترانزیتی از داخل شهر رباط سنگ حادثه‌آفرین است.

عبور مسیر ترانزیتی از داخل شهر رباط سنگ حادثه‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، قاسم عظیمی ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه ترافیک شهر رباط سنگ در بخش رخ اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسائل ترافیکی در سطح بخش رخ و شهر رباط سنگ و از سویی دیگر تصادفات و حادثه‌های زیادی که در مسیر ترانزیتی که از داخل شهر رباط سنگ عبور می‌کند سبب شده است که شاهد حوادثی بسیاری در این راستا باشیم.

عظیمی با اشاره به ضرورت برگزاری جلساتی با حضور مسئولان مربوطه، افزود: در شهرستان کارگروه حمل و نقل ترافیک به ریاست فرماندار و در بخش‌ها با مدیریت بخشدار است که مصوبات این جلسات برای ادارات اجرایی از جمله شهرداری، اداره راه و ترابری و پلیس راهور مورد لازم‌الاجراست.

وی در ادامه گفت: ساماندهی مسافربرهای شخصی و آژانس‌های تاکسی تلفنی از مواردی است که باید در بخش رخ مورد بررسی قرار گیرد و یکی دیگر از مسائل مهمی که باید هرچه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد، معضل چهارراه رباط سنگ است که از لحاظ آسفالت ورودی به سمت بخشداری نامناسب است.

شهردار رباط سنگ اجرای صحیح قوانین از سوی رانندگان را از عوامل کاهش حوادث عنوان کرد و افزود: مباحث مهندسی ترافیک، اجرای مقررات و آئین‌نامه‌ها و لزوم آموزش به شهروندان به‌ویژه رانندگان عزیز و عامل انسانی را مهمترین علل وقوع تصادفات دانست.

وی افزود: اگرچه نقص وسایل نقلیه و عامل محیطی با نامناسب بودن راه‌ها سبب تسهیل و تشدید تصادفات می‌شود اما وقوع بیش از 80 درصد حوادث رانندگان مربوط به عامل انسانی است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول