اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

شورای اسلامی شهر همدان شورای برتر استان شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای شهر همدان به عنوان شورای شهر برتر در سطح استان انتخاب شد.

شورای اسلامی شهر همدان شورای برتر استان شد

سید احمد حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با اینکه شورای اسلامی شهر همدان به عنوان برترین شورای شهر در استان همدان برگزیده شد، افزود: شوراها هر ساله نسبت به شوراهای دیگر ارزیابی می‌شوند و شورایی که در جهاتی برتر باشد به خاطر برگزاری جلسات، برنامه‌ها و فعالیت‌ها به عنوان شورای نمونه انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال آیتم‌هایی از وزارت کشور برای همیاری شهرداری‌ها برای ارزیابی شورای شهر فرستاده بودند، افزود: استانداری در مجموع میان شوراهای استان، شورای شهر همدان را دارای امتیاز بالایی نسبت به سایر شوراهای شهر با توجه به آیتم‌های تعیین شده، دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در خصوص اینکه برنامه ویژه‌ای پس از برتر شدن شورای شهر همدان دارند یا نه، گفت: ما کار خود را ادامه می‌دهیم و نمونه شدن شورا، تأثیری در کار ما ندارد ما چه نمونه باشیم و چه نباشیم باید تلاش کنیم که فردایمان از دیروز بهتر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دعوت نشدن شورای شهر در جلسات استانداری اضافه کرد: شورای شهر در تمام جلسات دعوت می‌شود و تنها در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان حضور ندارد که استاندار در پاسخ به این بحث گفته نمی‌دانستم که شورا دعوت نمی‌شد و قرار شد که همکاری شود.

حسنی‌حلم تأکید کرد: در صحبتی با معاون سیاسی- امنیتی استاندار نیز گفته شد، حداقل رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر باید در شورای فرهنگ عمومی استان حضور یابد تا در جریان مسائل فرهنگی قرار گیرد.

وی در خصوص عدم دخالت شورا در توزیع بودجه مناطق توانمندسازی اذعان داشت: قانون تعریف نکرده که شورا در بودجه‌هایی که برای شهر تصویب می‌شود، حضور داشته باشد اما انصاف این است که برای توزیع بودجه استان حداقل رئیس شورا در جریان باشد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول