اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ فوتبال پیشکسوتان قم

پردیس و بیت‌المقدس فینالیست شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال پردیس و بیت‌المقدس به دیدار نهایی مسابقات لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان قم راه یافتند.

پردیس و بیت‌المقدس فینالیست شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان از سال 1387 در قم استارت خورد و بعد از برگزاری سه دوره موفق آن، اکنون فینالیست‌های چهارمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم مشخص شده است.

در واقع پس از برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های چهارگانه و همچنین مسابقات مرحله دوم در دو گروه چهار تیمی، سرانجام تیم‌های حاضر در مرحله پایانی و در نهایت صعودکننده به فینال و رده‌بندی این دوره شناخته شدند.

با حمایت‌های هیئت فوتبال و همچنین برنامه‌ریزی خوب و منسجم، امسال چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم در سطح کیفی مطلوب‌تری نسبت به دوره گذشته برگزار شد و تنها یک گام تا مشخص شدن قهرمان دوره چهارم باقی مانده است.

با برنامه‌ریزی کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال استان قم، پس از رقابت تیم‌های مدعی در مرحله مقدماتی، هشت تیم جواز صعود به مرحله دوم را کسب کردند و در دو گروه چهار تیمی دیدارهای این مرحله را برگزار کردند و در نهایت از بین آنها چهار تیم جواز حضور در مرحله نیمه‌ نهایی را به دست آوردند.

بازی‌های مرحله نیمه‌ نهایی در اوج حساسیت خود برگزار شد و در نهایت از بین تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله، تیم‌های فوتبال پیشکسوتان پردیس و بیت‌المقدس بعد از یک سال دوری از دیدار نهایی، این بار به فینال مسابقات راه یافتند و دو مدعی دیگر کسب عنوان قهرمانی یعنی سهیل و هلال‌احمر به دیدار رده‌بندی رفتند تا شرایط برای مشخص شدن سومین قهرمانی تیم بیت‌المقدس فراهم شود زیرا این تیم در دو دوره از سه دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته و قهرمان شده است.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات ابتدا تیم‌های فوتبال هلال‌احمر و بیت‌المقدس در دیدار حساس در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار به سود بیت‌المقدس به پایان رسید.

دو تیم در تلاش برای راهیابی به مسابقه پایانی بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند اما این تیم بیت‌المقدس بود که با بهره‌گیری مناسب از فرصت‌های گلزنی در همان نیمه نخست کار را تمام کرد و با گل‌های حسن شیک و امیر فرهادزاده دو بر صفر پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم تیم فوتبال هلال‌احمر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما این گل نتوانست مانع از شکست آنها در دیدار نیمه نهایی شود، ضمن اینکه در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، تیم پردیس از سد سهیل یکی از تیم‌های با سابقه فوتبال قم گذشت و حریف بیت‌المقدس در دیدار نهایی شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول