اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 90

رزمی‌کاران چهارمحال و بختیاری 50 مدال انفرادی کسب کردند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت‌ ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته ورزشکاران رزمی‌کار این استان موفق به کسب 50 مدال و مقام انفرادی در سطح مسابقات کشوری شدند.

رزمی‌کاران چهارمحال و بختیاری 50 مدال انفرادی کسب کردند

سیما اشگرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: ورزشکاران استان موفق شدند در سال گذشته افزون بر 50 عنوان انفرادی در سطح مسابقات کشوری کسب کنند.

وی افزود: در روند برگزاری مسابقات در سال گذشته ورزشکاران این استان در تورنمنت‌های مختلف شرکت و افزون بر 50 مدال کسب کردند.

اشگرف دعوت از شش ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی را از دیگر توانمندی‌های ورزشکاران این استان برشمرد و گفت: در صورت حمایت مسئولان از ورزش استان به زودی شاهد قرار گرفتن ورزشکاران استان در جایگاه واقعی خود خواهیم بود.

نایب رئیس هیئت‌ ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری با اشاره به علت عدم حضور ورزشکاران در مسابقات لیگ برتر، گفت: تاکنون هیچ تیمی در این رشته ورزشی از این استان در مسابقات لیگ برتر حضور نداشته است، البته این به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌های ورزشکاران این استان نیست.

وی با بیان اینکه این هیئت در سطح چهار شهرستان این استان فعال است، گفت: در حال حاضر حدود 200 ورزشکار در سطح این استان مشغول به فعالیت هستند.

اشگرف کمبود امکانات را از مهم‌ترین مشکلات فراروی این هیئت برشمرد و گفت: با اختصاص امکانات و اعتبارات مکفی ورزشکاران استان خواهند توانست بدون دغدغه کمبود امکانات تنها به ورزش و تمرین پرداخته که در نتیجه آن در سطح مسابقات کشوری و بین‌المللی به خوبی خواهند درخشید.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول