اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

رزمی کاران چهارمحال و بختیاری 126 مدال کشوری کسب کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت رزمی‌کاران این استان موفق شدند در سال گذشته 126 مدال کشوری را به دست آورند.

رزمی کاران چهارمحال و بختیاری 126 مدال کشوری کسب کردند

اصغر سامانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته تحت ساماندهی هیئت ورزش‌های رزمی در 10 سبک ورزشی مختلف در این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این هیئت در سال گذشته 126 مدال کشوری را کسب کرده است، گفت: کسب این موفقیت‌ها به خوبی گواهی بر توانمندی‌ها و ظرفیت بالای ورزشکاران این استان است.

سامانی با اشاره به مشکلات فراروی این هیئت ورزشی، گفت: فقدان سالن تخصصی تمرین، وجود مشکلات مالی و کمبود اعتبارات از جمله مشکلات فراروی این هیئت است.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این در حالی است که در صورت فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند به قطب رزمی کشور تبدیل شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 12 رشته رزمی در چهارمحال و بختیاری فعال است که استقبال جوانان از این رشته‎ها نسبت به رشته‌های دیگر مطلوب و خوب است.

سامانی خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف این استان استعدادهای زیادی در حیطه ورزش رزم‌آوران وجود دارد که در صورت استعدادیابی و رسیدگی به آنها در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد پیشرفت ورزش رزم‎آوران باشیم.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میزان علاقه‌مندان در رشته‌های رزمی در این استان زیاد است، افزود: سرمایه‌گذاری مناسب برای تقویت ورزشی رزمی در این استان موجب خواهد شد تا بتوانیم به خوبی و به شایستگی پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان این استان باشیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول