اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای آموزش و پرورش چالوس

دانش‌آموز مدال‌آور در نمایشگاه اختراعات سوئیس تجلیل شد

خبرگزاری فارس: از دانش‌آموز نخبه چالوسی که در نمایشگاه اختراعات سوئیس مدال نقره را به دست آورد تجلیل شد.

دانش‌آموز مدال‌آور در نمایشگاه اختراعات سوئیس تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، امیر کیان دانش‌آموز نخبه چالوسی توانست دیپلم افتخار و مدال نقره نمایشگاه اختراعات در سوئیس را که با حضور حدود 40 کشور جهان برپا شده بود در بخش دانش‌آموزی از آن خود کند.

در جلسه‌ای که صبح امروز به این منظور در فرمانداری چالوس برگزار شد، امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش چالوس، اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان و خانواده این دانش‌آموز نخبه حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس در این جلسه با تقدیر از تمام مسئولان که در فراهم کردن زمینه حضور این دانش‌آموز در مسابقات بین‌المللی سوئیس تلاش داشتند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه حضور جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی فراهم شده است.

محمدصادق فرزیب ابراز داشت: دانش‌آموزان امید ملت و نقطه اتکای جامعه هستند و نقش خود را هم در دفاع مقدس و هم در دیگر عرصه‌ها به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز هم دشمنان با حربه‌ها و توطئه‌های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی دارند که این توطئه‌ها با حضور هوشمندانه و با بصیرت فرزندان‌مان به ویژه در عرصه‌های علمی خنثی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چالوس تصریح کرد: امیدواریم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اختراعات و نوآوری‌های جوانان ما، جامعه را برای دستیابی به تحقق این شعار کمک کند.

این مسئول خطاب به این دانش‌آموز نخبه نیز گفت: دارابودن علم و اخلاق ضامن سعادت است و عمق‌بخشی به اعتقادات و حفاظت و دفاع از ارزش‌ها و فرهنگ دینی و ملی باید در کنار رشد علمی نمود داشته باشد.

امام جمعه چالوس نیز در این جلسه با تاکید بر حفظ شدن افتخارآفرینی دانشمندان و نخبگان، دستاوردهای بزرگ علمی در کشور را مرهون انقلاب اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری از آموزش و پرورش به عنوان نهادی تاثیرگذار در جامعه یاد کرد و عنوان کرد: باید برای اعتلای هرچه بیشتر این نهاد سرمایه‌گذاری کرد.

فرماندار چالوس نیز در این جلسه متذکر شد: شهرستان چالوس آماده حمایت از نخبگان و دانش‌آموزان برتر و خلاق است.

سید قدیر رضایی در پایان اذعان داشت: تمام مسئولان نظام و خدمتگزاران برای اعتلای علمی و حمایت از این ظرفیت‌ها از هیچ کوششی دریغ نخواهند داشت.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول