اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌ ارتحال امام در حسینیه ثارالله کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: در روز رحلت امام خمینی (ره) ویژه‌برنامه‌ای در حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور هیئت‌های مختلف مذهبی، دسته‌های عزاداری و اقشار مختلف مردم تدارک دیده شده است.

برگزاری ویژه‌برنامه‌ ارتحال امام در حسینیه ثارالله کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: برنامه‌های متعددی برای مناسبت‌های 14 و 15 خرداد ماه و بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در روز رحلت امام خمینی (ره) ویژه‌برنامه‌ای در حسینیه ثارالله شهر کرمان با حضور هیئت‌های مختلف مذهبی، دسته‌های عزاداری و اقشار مختلف مردم تدارک دیده شده است.

صدفی عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های مرسوم ایام ارتحال امام، پخش نماهنگ ویژه تولید صدا و سیمای مرکز کرمان، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، نمایشگاه عکس و تصویر، مسابقه‌ای از وصیت‌نامه امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: کتابچه‌هایی را در ارتباط با ویژگی‌های شخصیت امام راحل با چند عنوان در حال آماده‌سازی داریم که در روز ارتحال توزیع می‌شود.

صدفی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 15 خرداد ماه متقارن با ولادت باسعادت امام علی (ع) و آغاز زعامت مقام معظم رهبری است، برنامه‌هایی باید در این راستا تدارک دیده شود.

وی گفت: دستگاه‌های مختلف جمعیتی مانند کمیته امداد، آموزش و پرورش، بسیج و ... بحث حضور مردم را در دستور کار قرار دهند تا برنامه‌ای در خور شأن امام بزرگوار داشته باشیم.

صدفی ابراز داشت: برنامه‌های ما در قالب فرهنگی، هنری، علمی، ‌آموزشی، ورزشی، رسانه‌ای، قرآنی، نمایشگاهی، تدارک دیده شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: بر ما واجبات است که به عنوان پیروان و ارادتمندان رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای حفظ ارزش‌ها و ترویج سیره امام راحل تلاش کنیم.

صدفی بیان داشت: از جمله مواردی که در وصیتنامه امام راحل و سخنان رهبر معظم انقلاب نیز تأکید شده است، بحث استکبارستیزی، دشمن‌شناسی، خودباوری و وحدت کلمه است و باید مدنظر باشد.

وی گفت: تجلیل و تکریم مقام امام خمینی (ره) تجلیل و تکریم از خوبی‌ها و ارزش‌ها است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول