اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان فارس صورت گرفت

ابلاغ وظایف کمیته‌های برگزاری مراسم ارتحال امام

خبرگزاری فارس: کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام، تشکیل و شرح وظایف آنان برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این مراسم، ابلاغ شد.

ابلاغ وظایف کمیته‌های برگزاری مراسم ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام در استان فارس، با بیان این که مسیر حرکت امام راحل به دلیل اتکا به وحی، مسیری شفاف و بدون شکست است، اظهار داشت: در ادامه این حرکت منطقی، رهبر معظم انقلاب کشور را با همان اقتدار، هدایت کرده‌اند؛ به گونه‌ای که امروز جمهوری اسلامی ایران، یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای است.

کمال فیروزآبادی بیان کرد: مردم منطقه، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های علمی، تولید تسلیحات دفاعی، علوم فضایی، علوم پزشکی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و هسته‌ای را مشاهده می‌کنند و نتیجه می‌گیرند که این کشور، خوب رهبری شده است و با فشار تحریم‌ها، عقب ننشسته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به حرکت مردم ایران پشت سر رهبر معظم انقلاب در مقابله با توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان، گفت: وحدت میان مردم و رهبری جامعه که با حضور پرشور در مراسم انقلابی و انتخابات‌، تجلی پیدا می‌کند، عامل جذابیت نظام اسلامی برای مردم جهان و الهام‌بخش حرکت‌های بیداری جهان اسلام است.

فیروزآبادی با بیان این که کشوری که می‌خواهد الگوی دیگران باشد، باید بتواند شعارهایش را در جامعه عملی کند، ابراز داشت: امروزه بیشتر برنامه‌ریزی کشور، برای سامان‌دهی به مسائل اقتصادی است، چراکه باید در این زمینه ضعف‌ها را برطرف کنیم تا در سال 1404 که سال پایانی تحقق سند چشم‌انداز است، بزرگترین قدرت اقتصادی منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارتقا و ساماندهی اقتصادی کشور هفت سال است که تلاش گسترده‌ای را صورت داده و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز در همین راستا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به مسئولیت سنگین برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) افزود: تمام ایرانیان حرمت و عزت خود را مدیون امام خمینی(ره) هستند که انقلاب اسلامی را رهبری کرد و برای ما میراثی گران‌قدر گذاشت که باید میراث‌دار واقعی او باشیم.

فیروزآبادی با اشاره به مدت اندک، حضور امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در میان مردم ایران، تصریح کرد: امام راحل(ره) در مدت کوتاه رهبری خود که با مشکلات و توطئه‌های فراوان دشمنان کشور مانند جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و بحران‌ها، همراه بود، توانست تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و با ایجاد جنبش خودکفایی در کشور، مردم ایران را به خودباوری برساند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به بینش روشن و الهی امام خمینی(ره) در پیش‌بینی اتفاقات آینده و حوادث منطقه، افزود: امام راحل (ره) به درستی آینده صدام جنایتکار، قدرت‌های حامی وی و کشورهای منطقه را پیش‌بینی و سرانجام ظلم و تجاوزگری را به خوبی ترسیم کردند.

رئیس ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در استان فارس با بیان گسترش موج اسلام‌خواهی در سراسر منطقه و اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: باید با رفع نقاط ضعف سال‌های گذشته، خدمت‌رسانی به عزاداران سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در تمام زمینه‌ها، مطلوب باشد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد، کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری ارتحال حضرت امام(ره)، تشکیل و شرح وظایف آنان برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این مراسم، ابلاغ شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول