اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری خبر داد

اعزام 5 هزار نفر به مراسم ارتحال امام از ساری

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری از اعزام بیش از 5 هزار نفر در سال جاری برای حضور در بیست و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) خبر داد.

اعزام 5 هزار نفر به مراسم ارتحال امام از ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال امام(ره) در سالن اجتماعات فرمانداری ساری اظهار داشت: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب به صورت پویا و با نشاط به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، متذکر شد:‌ حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث ثبات انقلاب اسلامی است.

فرماندار مرکز استان مازندران از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی را وحدت کلمه عنوان کرد و گفت:‌ با داشتن انسجام، همه مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

این مسئول با اشاره به بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد:‌ امسال بیش از 5 هزار نفر از مردم شهرستان ساری به این مراسم اعزام می‌شوند.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه 10 کمیته برای اعزام زائران حرم امام راحل تشکیل می‌شود، افزود: باید در شناساندن امام راحل به نسل جوان، بیشتر تلاش کنیم.

وی متذکر شد:‌ سخنرانی‌های رهبری، جوانان و نوجوانان را با شخصیت امام آشناتر می‌کند.

فرماندار مرکز استان مازندران اذعان داشت: ‌کمیته امنیت، بهداشت و درمان، خواهران، ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، پشتیبانی، برنامه‌ریزی، مخابرات و نظارت و بازرسی در این راستا تشکیل شده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول