اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز یک سوم تیم‌های بزرگ هزینه کرده است

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز گفت: تیم فوتبال شهرداری تبریز که در لیگ برتر حضور دارد تنها یک سوم هزینه تیم‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کرده است.

شهرداری تبریز یک سوم تیم‌های بزرگ هزینه کرده است

یوسف قوام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفته بودیم اما به دلایل مختلف در نیم فصل دوم روند مناسبی نداشتیم به طوری که تیم شهرداری تبریز به همراه ملوان، راه‌آهن و شاهین بوشهر مدعی سقوط به دسته یک فوتبال کشور است.

وی تصریح کرد: البته تیم پرسپولیس نیز در صورت کاهش دو امتیازی به دلیل فاصله امتیازی کم از مدعیان سقوط به حساب می‌آید اما همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار هستیم.

قوام در مورد تغییر احتمالی مربی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرکز ما حفظ سهمیه لیگ برتری است و تا آخرین لحظه به این کار امیدوار هستیم که امیدواریم با تحقق این امر برای فصل آینده یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: تیم شهرداری تبریز هم اکنون از پنج بازیکن فیکس استفاده می‌کند که در عالم فوتبال حرفه‌ای توجه به بازیکنان بومی و یا غیربومی بی‌معنا است چرا که اگر ملاک استفاده از مربیان و بازیکنان بومی باشد ما سئوالمان این است که چرا علی دایی یک تیم از اردبیل را مربیگری نمی‌کند و یا کریم انصاری‌فرد در تیم شهرداری اردبیل که یکی از تیم‌های قدر است به عنوان بازیکن بومی بازی نمی‌کند.

وی با بیان این‌که باشگاه شهرداری از محدودیت بودجه رنج می‌برد که به رغم آن پنج الی شش تیم رشته‌های مختلف را در لیگ برتر دارد، بیان کرد: ما هم اکنون در رشته فوتبال، فوتسال، والیبال، والیبال نشسته، راگبی، هاکی و فوتبال ساحلی تیم در رده لیگ برتر کشور داریم.

قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز در ادامه گفت: ما به مانند تیم تراکتورسازی نمی‌توانیم اعتبار هزینه کنیم و اگر تغییر مداوم را در نیم فصل اول شاهد بودیم به دلیل برخی از معایب مربیان و اعتقاد نداشتن یسیج به بازیکنان بومی بوده است که به همین خاطر این مربی را کنار گذاشتیم.

قوام در ادامه افزود: ما از بازیکنان تیم‌های پایه خود در رده جوانان، نوجوانان، امید و بزرگسالان استفاده می‌کنیم چرا که معتقدیم این بازیکنان سرمایه‌های تیم ما هستند به طوری که تیم فوتبال امید شهرداری تبریز در لیگ برتر در رده پنج قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما هرگز حاضر نبودیم که بازیکنان بومی خود را که سرمایه‌های باشگاه هستند، کنار بگذاریم به همین خاطر حاضر شدیم مربی خودمان را کنار بگذاریم اما تنها تیمی باشیم که در لیگ برتر از بازیکنان بومی به تعداد زیاد استفاده می‌کند.

قوام کل هزینه و بودجه سازمان ورزش شهرداری تبریز را 10 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: با این رقم تیم‌های ما در رشته فوتبال ساحلی، والیبال و راگبی در مسابقات آسیایی و کشوری درخشش بی‌نظیر داشتند.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: برای فصل آینده تلاش می‌کنیم در صورت حفظ تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر از مربیان کارآزموده و صاحب سبک در حد بضاعت و توان مالی استفاده کنیم.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول