اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان بیگی:

شرایط صبای قم برای دیدار با شهرداری تبریز مطلوب است

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: تمرینات شاداب و با انگیزه بازیکنان در آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم بعد از تعطیلات نوروز، تیمی آماده از صبای قم برای حضور موفق در ادامه لیگ برتر فوتبال کشور ساخته است.

شرایط صبای قم برای دیدار با شهرداری تبریز مطلوب است

محسن رمضان بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: حمایت‌های خوب و به موقعی که از سوی مسئولان صورت می‌گیرد، برای تیم صبای قم بسیار مفید بود تا از هر نظر برای دیدار حساس عصر پنجشنبه برابر شهرداری تبریز مهیا شود.

وی با تمجید از عبدالله ویسی و کادر فنی تیم فوتبال صبا، گفت: کادر فنی با حضور تمام بازیکنان تیم برنامه‌های آماده‌سازی خود را در وضعیتی مطلوب به انجام رسانده است تا تیم صبای قم به هماهنگی و شرایط خوبی از نظر روحی و جسمی دست یابد و در دیدار حساس فردا برابر شهرداری تبریز به میدان برود.

سرپرست باشگاه صبای قم افزود: تیم در شرایط خوبی از نظر هماهنگی و کار تیمی قرار دارد، ضمن اینکه برای دیدار حساس هفته بیست و هشتم مقابل شهرداری تبریز مشکل مصدومیت نیز نداریم و امید است در بازی مقابل حریف شاهد بازی خوب و نمایش قابل قبولی از تیم صبا باشیم.

وی در ادامه با اشاره به حریف صبای قم در دیدار پایانی هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: به نظر من شهرداری تبریز تیمی است که سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و بازیکنان خوبی دارد و رده هفدهم جایگاه شایسته‌ای برای این تیم نیست اما بازیکنان ما باید صرف نظر از جایگاه و موقعیت تیم‌ها در جدول در دیدارهای باقی مانده از لیگ یازدهم قوی‌تر بازی کنند.

رمضان‌بیگی خاطر نشان کرد: انگیزه‌ای که بازیکنان دارند شانس پیروزی تیم صبای قم را افزایش خواهد داد، هر چند آنها هم تیم خوبی هستند ولی تجربه بازیکنان کلیدی دو تیم و تمرکز کافی در میدان مسابقه می‌تواند تیم برتر میدان را انتخاب کند.

وی اظهار داشت: هر تیمی که در این بازی تمرکز خوبی داشته و با انگیزه بالا وارد میدان شود، پیروز بازی خواهد بود، ضمن اینکه پیروزی در بازی‌ عصر فردا برای ما بهترین خبر خواهد بود تا یک بار دیگر صبا را در رده چهارم جدول ببینیم.

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: تمام تلاش کادر فنی تیم ما این است که بازی را با نتیجه خوبی پشت سر بگذاریم تا برای دیدار بعدی که در مقابل صنعت نفت در قم برگزار می‌شود راحت‌تر بازی کنیم و با آسودگی به موفقیت‌های بیشتر فکر کنیم.

بازی برگشت تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر پنجشنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول