اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی‌زاده:

مقابل شهرداری تبریز قدر موقعیت‌های گلزنی را دانستیم

خبرگزاری فارس: ‌هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی برابر شهرداری تبریز دست یافتنی بود زیرا در این دیدار قدر موقعیت‌های خوب گلزنی خود را دانستیم و بر خلاف بازی‌های قبل به راحتی آنها را هدر ندادیم.

مقابل شهرداری تبریز قدر موقعیت‌های گلزنی را دانستیم

سیدمرتضی‌ هاشمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: پیروزی صبای قم در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر با ارائه بازی خوب و منطقی مقابل شهرداری تبریز اتفاق افتاد و به خوبی نقشه‌هایمان برای کسب سه امتیاز به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: صبای قم در سه هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار بدشانس بود که با وجود موقعیت‌های فراوان مقابل حریفان امتیاز از دست داد اما در مجموع کارنامه موفقی در لیگ داریم و با پیروزی در این دیدار همچنان یک تیم مدعی هستیم.

هافبک سابق تیم‌های استقلال و سپاهان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان داشت: با اینکه دیدار ما با شهرداری تبریز در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شد ولی حساسیت‌های زیادی داشت، آنها از ناکامی‌های هفته‌های گذشته مقابل رقبا وضعیت روحی خوبی نداشتند ولی ما در خانه حریف هم محکوم به پیروزی بودیم.

وی تصریح کرد: روی کاغذ ما با تیم هفدهم جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی داشتیم، اما در واقع به هیچ عنوان نمی‌توانستیم این بازی را مصافی آسان تلقی کنیم زیرا شهرداری تبریز حریف سرسختی بود.

هاشمی‌زاده بازی با شهرداری تبریز را جدالی سخت دانست و اظهار داشت: آنها در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، در نیم فصل دوم به هیچ عنوان خوب نتیجه نگرفته بودند و همین امر انگیزه آنها مقابل صبای قم را بیشتر کرده بود.

وی بیان داشت: برای بازی با شهرداری تبریز از آمادگی کامل برخوردار بودیم، ضمن اینکه باید قدردان تلاش مربیان تیم نیز باشیم که برای بازیکنان صبا تلاش زیادی انجام داده‌اند تا بتوانیم از این دیدار خارج از خانه به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: تیم صبای قم برای اینکه بتواند در لیگ یازدهم به جایگاه شایسته‌ای دست یابد در شش بازی بعدی تا پایان لیگ یازدهم نیز باید به دنبال جمع‌آوری امتیازات لازم باشد و طبیعی است که یکی از مهم‌ترین اهداف ما کسب امتیازات بازی‌های خانگی به صورت کامل است تا در بازی‌های خارج از خانه با خیالی آسوده‌تر به میدان برویم.

وی افزود: تیم فوتبال صبای قم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس محسوب می‌شود و قطعاً هدف مجموعه باشگاه رسیدن به یکی از سه مکان نخست جدول رده‌بندی این دوره است تا به لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در این مسابقه به خواسته خود برسیم خوب و باهوش بازی کردیم زیرا تیم فوتبال شهرداری تبریز به واسطه برخورداری از مربی خوبی همچون مدیر روستا و بازیکنانی که نفرات بسیار خوبی بودند، تیمی خطرناک بود.

دیدار صبای قم و شهرداری تبریز از هفته یازدهم نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس با برتری سه بر یک به سود تیم فوتبال صبای قم به پایان رسید.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول