اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تورگردانان کشور در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی از برگزاری همایش تورگردانان تهران و اقصی نقاط کشور در آینده نزدیک در این استان خبر داد.

برگزاری همایش تورگردانان کشور در خراسان‌شمالی

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، هدف از برگزاری این همایش را معرفی ظرفیت‌های گردشگری خراسان‌شمالی برای مهمانان عنوان کرد.

وی افزود: هم اکنون کار هماهنگی و برنامه‌ریزی از سوی این اداره‌کل و معاونت گردشگری سازمان در حال انجام است.

کاظمی با اشاره به اینکه این همایش احتمالاً با رویکرد اسب و شکار و سایر ظرفیت‌های گردشگری استان برگزار شود، گفت: طی مدت برگزاری این همایش شرکت‌کنندگان از جاذبه‌های توریستی و گردشگری استان نیز بازدید به عمل خواهند آورد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، برگزاری این جشنواره تأثیر بسزایی در معرفی قابلیت‌های استان و آشنایی تورگردانان برای انتخاب خراسان‌شمالی به عنوان یکی از استان‌های مقصد گردشگری خواهد داشت.

وی اظهار داشت: بر اساس تدابیر سازمان مرکزی هر یک از مناطق در قالب توانمندی‌های گردشگری تقسیم‌بندی شده که به عنوان نمونه لاله‌های واژگون برای چهارمحال بختیاری انتخاب شده‌اند.

به گزارش فارس، خراسان‌شمالی با 28 هزار کیلومتر مربع وسعت، دارای تنوع آب و هوایی بوده و از آن به عنوان استان چهار فصل یاد می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول