اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کوهبنان عنوان کرد

تشکیل شرکت‌های تعاونی فراگیر در کوهبنان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کوهبنان گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا برای تشکیل شرکت‌های تعاونی فراگیر تلاش کنند.

تشکیل شرکت‌های تعاونی فراگیر در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر امیری بعد از ظهر امروز در همایش اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های شهرستان کوهبنان کار گروهی‌، وحدت و همدلی را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شورای موفق دانست و اظهار داشت: اختلافات داخلی و عدم وحدت از جمله عوامل صدمه زدن به شوراها هستند که الحمد‌لله با تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندار شهرستان و ‌وحدت حاکم بر شورای شهرستان، شاهد پیشرفت امور و فعالیت در تمام زمینه‌ها هستیم. 

وی خواستار توجه بیشتر برای ایجاد فضاهای سبز و تفریحی در روستاها و شهر‌ها‌، برگزاری مداوم جلسات شورا‌، تلا‌ش برای پیگیری و اجرای مصوبات، ارتباط بیشتر اعضای شوراها با مردم و مراکز تصمیم‌گیری‌، ارتباط با سایر شوراهای استان و استفاده از تجارب شوراهای نقاط مختلف استان و کشور شد و افزود: برای پیشرفت امور باید تأمل بیشتری با ادارات داشته باشیم.

امیری خواستار تلاش اعضای شوراهای شهر و روستا برای تشکیل شرکت‌های تعاونی فراگیر شد و تصریح کرد: با وجود حد‌اقل 200 عضو این تشکل می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند و همچنین برای استقلال مالی می‌تواند به عنوان پیمانکار تمام کارهای عمرانی و اجرایی سطح شهرستان را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد اجرای طرح پشتیبان در شهرستان کوهبنان هستیم که به لطف خداوند تا‌کنون بیش از 500 وام اشتغال خانگی برای راه‌اندازی کارگاه‌های قالیبافی و تولیدی پوشاک  اختصاص داده شده و با رایزنی‌های صورت گرفته با مدیر‌عامل شرکت زغال‌سنگ و همکاری 20 خیاط فعال تمام لباس مورد نیاز کارگران شرکت زغال‌سنگ در شهرستان کوهبنان تولید می‌شود. 

به گزارش فارس در پایان این جلسه حاضران به بیان ‌سئوالات و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود پرداختند و خواستار تسریع برای  گاز‌رسانی به روستاهای افزاد و ده خواجه‌، رفع مشکلات مربوط به راه‌های ارتباطی کوهبنان به رفسنجان و زرند‌، رفع مشکل برق شهرک جنب روستای افزاد‌، اختصاص ماشین جمع‌آوری حمل زباله به روستاها، تشویق مردم به رعایت مسائل امنیتی‌، استفاده از کلاه و کمربند ایمنی و تشویق مردم نسبت به بیمه وسایل نقلیه توسط‌ اعضای شورای شهر و روستا ‌شدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول