اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

هنوز برای آینده تیم پیام تصمیم‌گیری نشده است

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: هنوز هیچ تصمیمی برای آینده تیم پیام گرفته نشده است.

هنوز برای آینده تیم پیام تصمیم‌گیری نشده است

محمدرضا خوش باطن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که برای تیم پیام رخ داده است، باید برای آینده این تیم تصمیم‌گیری شود اما هنوز هیچ صحبتی در این زمینه انجام نشده است.

وی ادامه داد: لیگ به تازگی به اتمام رسیده است و فعلا مدیران و مسئولان این تیم در حال استراحت هستند، اما به زودی با برگزاری جلساتی با مسئولان تیم پیام، در ارتباط با آینده آن تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی کمیته انتصابات اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در ارتباط با وضعیت هیئت‌های ورزشی بدون رئیس تصریح کرد: هیئت‌های ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، اتومبیل‌رانی، کشتی، شنا، بسکتبال، والیبال، ورزش‌های همگانی و اسکی با سرپرست اداره می‌شوند که کار ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست چند هیئت انجام شده است و آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات آنها اعلام کرده‌ایم و منتظر پاسخ فدراسیون‌ها هستیم.

وی افزود: احتمال دارد ریاست هیئت سوارکاری هم تغییر کرده و سرپرستی برای این هیئت مشخص شود.

خوش باطن در ارتباط با انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی نیز گفت: سید هاشم حسینی هنوز به عنوان رئیس این هیئت را اداره می‌کند اما کار ثبت‌نام از کاندیدهای این هیئت به اتمام رسیده است و به زودی کار تایید صلاحیت آغاز می‌شود و برای تعیین زمان برگزاری انتخابات نیز منتظر اعلام تاریخ از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول