اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام خانه کارگر آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی در جذب سرمایه‌گذار توفیق نداشته است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام خانه کارگر آذربایجان‌غربی گفت: استان در جذب سرمایه‌گذار تاکنون توفیق چندانی نداشته است.

آذربایجان‌غربی در جذب سرمایه‌گذار توفیق نداشته است

علی صحرانورد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در این استان درصد ناچیزی سرمایه‌گذاری صنعتی انجام گرفته به طوری که جایگاه مناسبی در بین استان‌های کشور به خود اختصاص نداده است، حال آنکه مسئولان موضوع را به شکل دیگری مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان استان موضوع را این‌گونه مطرح می‌کنند که آذربایجان‌غربی یکی از 10 استان نخست کشور در جذب سرمایه‌گذار قلمداد می‌شود ولی به ظن ما این استان جایگاه مناسبی در جذب سرمایه‌گذار و اشتغال‌زایی در این زمینه را ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد استان برای ترغیب سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی برای فعالیت در این منطقه تلاش می‌کنند ولی در عمل این قبیل تلاش‌ها نتیجه چندانی نداشته است چرا که آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های کم‌توسعه یافته کشور محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه مسئولان به ظرفیت‌های گردشگری بی‌بدیل مناطق مختلف این خطه را خواستار شد و گفت: نمایندگی یکی از شرکت‌های معتبر برای یکصد میلیارد تومان سرمایه‌‌گذاری جهت فراهم‌کردن زیرساخت‌های صنعتی و گردشگری استان متعهد شده بود اما تاکنون این مهم تحقق نیافته است لذا امیدواریم در این راستا گامی برداشته شود.

قائم‌مقام خانه کارگر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مسئله مذکور از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان بوده ولی تا این لحظه مبالغ مذکور برای هزینه‌کردن در استان جذب نشده است لذا انتظار می‌رود با پیگیری متولیان امور این موضوع امکان‌پذیر شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول