اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

هنرمندان نقش عمده‌ای در جذب سرمایه‌گذار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان این استان نقش عمده‌ای در جذب سرمایه‌گذار دارند.

هنرمندان نقش عمده‌ای در جذب سرمایه‌گذار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فضل‌الدین جمالیان امروز در جمع هنرمندان عکاس حوزه هنری این استان اظهار کرد: با همکاری خانه عکاسان حوزه هنری در راستای تحقق شعار سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی و به تصویر کشیدن کالاهای تولیدی ایران اقدام به برگزاری نخستین تور صنعتی عکاسی از صنعت استان کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از برگزاری این تور عکاسی معرفی ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان در راستای اجرایی کردن شعار امسال مقام معظم رهبری بوده و این شرکت تلاش می‌کند با معرفی توانمندی واحدهای صنعتی استان و هدایت بازار کار و سرمایه به سمت تولیدات صنعتی استان نسبت به فرهنگسازی استفاده از کالاهای بومی و داخلی گام‌های موثری بردارد.

جمالیان ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی برای توسعه صنعتی این استان عنوان کرد: این شرکت با توجه به ذخایر عظیم نفت و گاز در استان آمادگی خود را برای حمایت از استقرار صنایع پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی به صورت ویژه در قالب بسته‌های حمایتی اعلام می‌کند.

در ادامه قائم مقام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این اردو یک روزه تعداد 20 نفر از عکاسان حوزه هنری از کارخانه‌های تولیدی دنا صنعت، پارس درب، تولید گز و نبات نشوا، مونتاژ تابلوهای برق صنعتی، درب و پنجره upvc، کیان بتن، لبنیات کوه گل و پولاد پانل دنا در شهرک‌های صنعتی 1 و 2 و 3 یاسوج اقدام به عکسبرداری کردند.

اسحاق آقایی افزود: نمایشگاهی از آثار منتخب عکاسان به منظور معرفی ظرفیت‌‌های تولیدی استان در شهرهای مختلف استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول