اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل تأسیسات دریایی خبر داد

تحقق 80 درصدی بودجه 2.1 میلیارد دلاری تأسیسات دریایی/ نصب 48 جکت در سال 91

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل تأسیسات دریایی از تحقق 80 درصدی بودجه 2.1 میلیارد دلاری تأسیسات دریایی خبر داد.

تحقق 80 درصدی بودجه 2.1 میلیارد دلاری تأسیسات دریایی/ نصب 48 جکت در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، امیرسعید نجفی حقی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های مختلف در محل تأسیسات دریایی خرمشهر اظهار کرد: در فازهای متعددی از پارس جنوبی از جمله فازهای 9 و 10، 12، 15 و 16، 17 و 18، 14، 19 و 20 و 21 بخش عمده اجرای تأسیسات فراساحل، بر عهده تأسیسات دریایی است.

وی افزود: در فاز 9 و 10 در مراحل پایانی تحویل موقت قرار داریم و با جدیت تمام در حال پیگیری این کار هستیم.

قائم مقام مدیرعامل تأسیسات دریایی در امور پروژه‌ها تصریح کرد: در مجموع در سال 91 جمعاً 48 فعالیت نصب خواهیم داشت که پنج جکت تأسیسات دریایی به علاوه چهار جکت فاز 14 و همچنین پنج عرشه فازهای 12 و 17 و 18 و دو عرشه میدان رشادت را شامل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع 45 هزار تن تأسیسات نصب می‌شود، خاطر نشان کرد: سال 89 مجموع پروژه‌های شرکت 590 میلیون دلار بود که در سال 90 به 1.6 میلیارد دلار رسید.

نجفی حقی عنوان کرد: این مسئله به معنی تحقق 80 درصدی بودجه 2.1 میلیارد دلاری تأسیسات دریایی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال جاری در راستای تحقق شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" باید تلاش و همت بیشتری بکار ببندیم، گفت: ‌امسال حجم پروژه‌های در دست انجام ما 1.4 میلیارد دلار است که با توجه به پروژه‌های جدید مانند حفاری میدان رشادت به بالای 2.3 میلیارد دلار خواهد رسید.

قائم مقام مدیرعامل تأسیسات دریایی در امور پروژه‌ها در ادامه با اشاره به اینکه باید در راستای تحقق شعار امسال همه عوامل اجرایی با یکدیگر مشارکت داشته باشند، ادامه داد: اجناس تولید داخل در بسیاری از حوزه‌ها از کیفیت مطلوب‌تری نسبت به کالای مشابه خارجی برخوردار هستند ولی تبلیغات منفی و عدم آگاهی و‌ آشنایی با کالای ایرانی سبب شده تا اقبال عمومی به سوی تولیدات داخل کشور کم باشد.

وی در پایان اظهار کرد: تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، غرور ملی را در عرصه اقتصادی به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول