اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس:

سرگرم شدن در مسایل سیاسی سبب بی‌عدالتی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس گفت: در برخی موارد کاهلی ما موجب شد که 15 میلیارد تومانی که در حوزه راه و جاده‌سازی اعتبارات در استان اختصاص یافت 13 میلیارد تومان آن به رامسر و تنکابن اختصاص یابد.

سرگرم شدن در مسایل سیاسی سبب بی‌عدالتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، احمدعلی مقیمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری نکا و در جمع مدیران اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری این شهرستان بیان داشت: جزیره‌ای عمل کردن، ما را از فعالیت‌های گذشته و نگاه به اطراف و جامعه باز می‌دارد و موجب درجا زدن و ایستا بودن ما می‌شود.

وی گفت: باید با تحولات جامعه و جهان حرکت کینم و پویایی و رشد و تحرک مدنظر ما باشد.

مقیمی با اشاره به انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه بیان داشت: انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی دارای پندها و اندرزهای مختلف برای ما بوده است تا برای وحدت و یکپارچگی حرکت کنیم.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات ما دارای عبرت‌های فراوانی بود، یادآور شد: تخریب رقیب در این دوره از انتخابات از مواردی بود که به چشم می‌خورد و نباید رسیدن به برخی منافع ما را از اهداف بلندمان برای اتحاد و همدلی با مردم بازدارد.

* علیه هیچ کاندیدایی صحبت نکردم، اگر کسی نمونه دارد بیاورد و سکه بگیرد

مقیمی ادامه داد: باید نسبت به برخی بداخلاقی‌های بعد از انتخابات به افراد هشدار داده شود تا در راستای قانون حرکت کنند و وفاق و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: بزرگ‌ترین خطری که نظام را تهدید می‌کند عدم همدلی و وحدت است و بنده در طول تبلیغات انتخاباتی و بعد از آن علیه کاندیدایی صحبت نکردم و اگر کسی در این رابطه نمونه دارد بیاورد و سکه بگیرد.

مقیمی گفت: همدلی و وفاق برای ما اولویت اصلی در برنامه‌هاست و باید در سایه همدلی به پروژه‌های نیمه‌تمام خود برسیم و مشکلات سیاسی و جناحی را کنار بگذاریم.

* سرگرم شدن در مسایل سیاسی سبب بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات شد

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید سرگرم شدن در برخی مسائل سیاسی ما را از مسائل عمرانی و آبادانی بازدارد چرا که در برخی موارد کاهلی ما موجب شد که 15 میلیارد تومانی که در حوزه راه و جاده‌سازی اعتبارات در استان اختصاص یافت بیش از 13 میلیارد تومان آن به رامسر و تنکابن اختصاص یابد.

فرماندار نکا نیز در این جلسه اظهار داشت: امسال با توجه به نامگذاری رهبری به‌نام سال تولید ملی باید تمام جهت‌دهی‌های ما برای خدمات‌رسانی به مردم و حمایت از تولید داخلی باشد.

رضا آزادی کناری ادامه داد: مسئولان باید برای تسریع امور، حمایت از تولید داخلی و نیروی کار و تلاش جدی انجام دهند تا سرمایه‌گذار در امنیت کامل به سرمایه‌گذاری بپردازد.

وی بیان داشت: گره‌گشایی از تولیدات داخلی باید مدنظر مسئولان باشد و در مصارف اداری مسئولان مکلفند که از کالای ایرانی و ملی استفاده کنند.

فرماندار نکا در پایان مراسم با اشاره به این روایت که " ان بعض الظن اثم" به مسئولان هشدار داد که بسیاری از گمان‌ها و ظن‌ها گناه است و باید از آن دوری شود و همه مسئولان مکلفند برای رضای خدا گام بردارند و وارد گناه و خطا نشوند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول