اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای حوزه انتخابیه مهریز:

انحصار مدیریت عین بی‌عدالتی است

خبرگزاری فارس: کاندیدای حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در دور دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انحصار مدیریت را عین بی‌عدالتی خواند.

انحصار مدیریت عین بی‌عدالتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده، نامزد راه یافته به دومین مرحله نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش «اتحاد و هم‌دلی» با اشاره به آیه "اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم" اظهار داشت: خداوند به هیچ عنوان بر مبنای جبر هیچ امتی را در مسیر هدایت قرار نمی‌دهد.

وی افزود: خداوند را شاکرم که بعد از سالیان طولانی که هجمه‌های تهمت، این مردم شریف و متحد را به صورت متفرق نمایش می‌داد، دوباره به وحدت شکوفایی خود رسیده‌اند.

زارع‌زاده با بیان اینکه تجمع شما دلیل بر این نیست که ما فقط مهریزی بیاندیشیم و مهریزی عمل کنیم، ابراز داشت: متأسفانه شاهد این بودیم که هر کس آمد قدرتی را بر دست گرفت و مدیریتی را تقبل کرد، انحصار مدیریت به وجود آورد.

وی افزود: ما معتقدیم که این انحصار مدیریت، عین ناعدالتی است و باعث می‌شود شهرهای استان نتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که برای آحاد مردم استان اجرا می‌شود، سهیم باشند.

زارع‌زاده با انتقاد از اینکه یک شهرستان استان باید یک نماینده و پنج شهرستان نیز باید یک نماینده داشته باشد، عنوان کرد: اگر استان یزد افتخار می‌کند که در تهیه مواد غذایی خودکفاست، این امر را مدیون شهرستان خاتم است، اگر استان یزد افتخار می‌کند که امروز عالی‌ترین پتانسیل تغذیه فولاد کشور را دارد، این افتخار از شهرستان بافق است و اگر استان به خاطر آب شرب سرپا ایستاده است به خاطر داشتن 18 قنات در مهریز است.

وی ادامه داد: اگر امروز ما افتخار می‌کنیم که استان یزد در کنار استان خراسان‌رضوی و استان خراسان‌جنوبی یکی از قطب‌های زغفران ایران است، این افتخار متعلق به شهرستان بهاباد است و هنگامی که نقطه نقطه این حوزه را رصد می‌کنیم، شاهد دست سخاوت و آرم آبرو برای استان یزد هستیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول