اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

انجام وظیفه صحیح فرهنگیان ایران را سرآمد می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار کرمان گفت: اگر مدارس، دانشگاه‌ها و معلمان به وظایف خود به خوبی عمل کنند، کشور ما سرآمد همه کشورهای جهان می‌شود.

انجام وظیفه صحیح فرهنگیان ایران را سرآمد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، کریم مهرشاد عصر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی شهرستان راور اظهار داشت: زیربنای سازندگی از وجود اعضای شوراهای شهر و روستا است و امروز در فرهنگ اسلامی به استناد آیات و روایات و قانون اساسی باید بحث شوراها مدنظر قرار گیرد و به سمت و سویی حرکت نکنیم که مزیتی را برای خود قرار دهیم.

وی افزود: این فرصت را برای خدمت‌گزاری تلقی کنیم و همه همت خود را برای رفع مشکلات مردم بگذاریم.

مهرشاد خاطر‌نشان کرد: باید کشور ما سرآمد همه کشورهای جهان باشد که امروزه بسیاری از قله‌ها فتح شده امید به اینکه هر جا که نام ایران برده می‌شود، کشور ما زبانزد است.

وی تصریح کرد: باید برنامه 20 ساله و افق چشم‌انداز کشور را مورد تأکید قرار داد و قدردان افرادی بود که با تلاش مجدانه خویش، صنعت و کشاورزی کشور را رونق می‌دهند.

مهرشاد با گرامیداشت هفته معلم افزود: اگر مدارس، دانشگاه‌ها و معلمان به وظایف خود به خوبی عمل کنند، کشور ما سرآمد همه کشورهای جهان می‌شود و این تنها در گرو عمل خوب معلمان است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول