اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند استان اردبیل:

کودکان سرطانی همچنان چشم انتظار نیت خیراندیشان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند استان اردبیل گفت: کودکان سرطانی و نیازمند چشم انتظار دست‌های مهربان و یاریگر اهالی خیراندیش اردبیل هستند.

کودکان سرطانی همچنان چشم انتظار نیت خیراندیشان هستند

جواد قرآن‌نویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ‌ما علاوه بر زیر پوشش بردن کودکان سرطانی کلیه کودکانی که از ناحیه چشم دچار ناراحتی بوده و نیاز به عینک و عمل جراحی دارند، مورد حمایت قرار داده و نیاز آنها را برطرف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با مدیران نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان داشتیم لیستی از آنها دریافت کردیم که نیاز کودکان به اعمال جراحی و برخی کمک‌های موردی در مداوای بیماری و امراضشان مشخص شده و ما اعلام آمادگی کردیم تا به این کودکان خدمات درمانی رایگان ارائه دهیم.

قرآن‌نویس خاطر نشان کرد: امسال نیز سعی داریم با مجهز کردن چندین اتاق در این بنیاد از طریق موسیقی، نقاشی، قصه‌گویی، مجسمه‌سازی و پرداختن به کارهای فرهنگی، هنری کودکان سرطانی را سرگرم و بخشی از آلام آنها را التیام بخشیم و از این طریق بتوانیم درمان مؤثری را نیز انجام داده باشیم.

این مسئول اضافه کرد:‌ علاوه بر برپایی این کلاس‌ها، در دو کلاس آموزشی دیگر در تلاش هستیم تا کودکان نیازمند و سرطانی را با علوم و فنون رایانه و دیگر نیازمندی‌ها آشنا کنیم تا بخشی از ساعات بیکاری این کودکان در این مکان‌های مناسب سپری شود.

وی آرزوی خود را دایر کردن بزرگ‌ترین کلینیک خیریه توصیف کرد و افزود: همچنان کودکان سرطانی و نیازمند چشم انتظار دست‌های مهربان و یاریگر اهالی خیراندیش اردبیل هستند که انتظار داریم به اشکال مختلف به این بنیاد کمک کنند.

قرآن‌نویس تعداد افراد تحت پوشش بنیاد را با احتساب کودکان مبتلا به سرطان 533 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: مشارکت در ساخت 15 باب منزل مسکونی، آسفالت پشت بام 15 باب منزل، تهیه و تحویل 20 دستگاه لوازم اساسی منزل، تهیه و تحویل 42 هزار و 700 مورد مواد غذایی، پوشاک و لوازم‌التحریر، مساعدت در هزینه جهیزیه 50 دختر در شرف ازدواج و 200 مورد خرید لباس عید برای کودکان با اولویت یک و دو را از جمله اقدامات توصیف کرد.

عضو هیئت مدیره بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی تصریح کرد: این بنیاد 9 سالی است که فعالیت خود را با عنایت پروردگار و مدد خیرین آغاز کرده و هم اکنون با ارایه خدمات به دانش‌آموزان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کودکان مبتلا به سرطان سراسر استان از نظر تأمین هزینه‌های تحصیلی و درمانی نیازهای مختلف آنها را برطرف می‌کنند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول