اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد

چشم‌ها در انتظار افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان سرطانی کشور در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های سرطانی ایران به مرحله انتهایی ساخت و بهره‌برداری خود نزدیک می‌شود.

چشم‌ها در انتظار افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان سرطانی کشور در اصفهان

شاهین شیرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های لازم تلاش می‌کنیم ساخت این طرح بزرگ پزشکی هر چه زودتر به پایان کار خود نزدیک شود تا بتوانیم در هفته دولت سال 1391 شاهد به بهره‌برداری رسیدن یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های سرطانی کشور باشیم.

وی تاکید کرد: در ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان‌های سرطانی کشور از بالاترین استاندارد‌های ممکن پزشکی استفاده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: با ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان سرطانی کشور در استان اصفهان بسیاری از مشکلات مربوط به این بیماری از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان ساخت مجهزترین سایت رادیوتراپی در استان اصفهان است، تصریح کرد: این مرکز نیز با حمایت خیّران اصفهان در حال ساخت است.

شیرانی در مورد بیماری سرطان با اشاره به اینکه هنوز دلیل خاصی برای این بیماری کشف نشده است، تأکید کرد: به دلیل فرم زندگی انسان‌ها در سطح ایران و دنیا این بیماری در حال افزایش است.

وی تأکید کرد: استان اصفهان رتبه نخست را در ثبت آمار بیماران سرطانی در سطح کشور به خود اختصاص داده است که این موضوع در یکی از رسانه‌ها به عنوان بالاترین آمار سرطانی اصفهان در سطح کشور ثبت شده که در همین‌ جا این موضوع را تکذیب می‌کنم.

به گزارش فارس، در مورد بیماری سرطان، پیشگیری، درمان، بازتوانی و طب تسکینی از جمله مواردی است که مسئولان استان اصفهان و در رأس آن استانداری و دانشگاه علوم پزشکی به آن توجه نشان داده و در آینده با راه‌اندازی و راهکارهای شورای حمایت از بیماری‌های صعب‌العلاج بسیاری از مشکلات بیماران سرطانی استان اصفهان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول