اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

تلاش برای تجمیع خدمات دستگاه‌های دخیل در صدور پروانه

خبرگزاری فارس: شهردار قم از رایزنی با دستگاه‌های مسئول در صدور پروانه ساخت نظیر بیمه، دارایی و نظام مهندسی برای استقرار نمایندگان آنها در یک محل برای تسهیل در روند صدور پروانه خبر داد.

تلاش برای تجمیع خدمات دستگاه‌های دخیل در صدور پروانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله سبحانی در سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری از صرف انجام فعالیت‌های عمرانی خارج شده است تاکید کرد: شهرداری قم در کنار توجه به فعالیت‌های عمرانی انجام برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های مختلفی در زمینه فرهنگی و اجتماعی از سوی شهرداری قم اجرایی می‌شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری قم رویکرد جدیدی را دنبال می‌کند گفت: تلاش می‌کنیم که در همه ابعاد نیازهای مردم را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنیم.

وی در پاسخ به مسئله مطرح شده از سوی آیت‌الله سبحانی برای تجمیع دستگاه‌های دخیل در صدور پروانه ساختمان در یک محل بیان داشت: در این زمینه با ادارات مختلف نظیر دارایی و... وارد مذاکره شده‌ایم و با سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز توافقاتی حاصل شده است.

دلبری با اشاره به اجرای فاز نخست پروژه منوریل گفت:‌ فاز اول پروژه منوریل از پارک‌سوار شمالی تا مصلای قدس امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای پروژه مترو گفت: در حال حاضر از ایستگاه ولیعصر 350 متر از تونل حفاری شده است و تا چند روز آینده دستگاه حفار TBM در ایستگاه قلعه کامکار مستقر شده و در روند اجرای پروژه تسریع می‌شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه مترو قم پنج سال زمان پیش‌بینی شده است گفت: امیدواریم که در زمینه تخصیص اعتبارات حمایت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول