اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته در بیمارستان بعثت همدان صورت گرفت

افزایش 45 درصدی ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران

خبرگزاری فارس: مدیر بیمارستان بعثت همدان از افزایش 45 درصدی ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران در سال گذشته خبر داد.

افزایش 45 درصدی ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جعفر شاهرخی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بدو تأسیس بیمارستان بعثت 380 تخت بیمارستانی تعریف شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر 578 تخت فعال و بستری و 92 تخت ستاره‌دار برای بیماران دیالیزی، اورژانس و ... در این مرکز وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعداد کل نیروی انسانی بیمارستان بعثت همدان در حال حاضر یک‌هزار و 239 نفر است، گفت: در این بیمارستان در حال حاضر، 111 پزشک، 80 نفر رزیدنت، 17 نفر فوق تخصص، 12 نفر فلوشیپ و 67 متخصص در حال فعالیت هستند.

مدیر بیمارستان بعثت همدان بابیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر 17 اتاق عمل دارد، افزود: این مرکز مجهز به 27 بخش درمانی، 14 درمانگاه تخصصی و 18 درمانگاه فوق تخصصی است.

وی با بیان اینکه 29 کادر فوق تخصص و فلوشیپ در بیمارستان بعثت همدان فعال است، عنوان کرد: در حال حاضر وجود فوق تخصص جراحی عروق، جراحی پلاستیک، فلوشیپ کاشت حلزون و اندوسکوپی سینوس ویژه و منحصر در این بیمارستان است.

شاهرخی با بیان اینکه بر اساس اقدامات انجام شده در سال گذشته مدت زمان انتظار تعیین تکلیف در بیمارستان بعثت برای بیماران کاهش یافته است، بیان کرد: در راستای اجرا و تحقق این مهم در سال گذشته "واحد پیگیری امور بیماران" در بیمارستان احداث شد.

وی با بیان اینکه در سال 90، تعداد 766 هزار و 534 نفر بیمار به بیمارستان بعثت همدان مراجعه کرده‌اند، تصریح کرد: تعداد کل عمل‌های جراحی انجام شده در سال گذشته نیز 22 هزار و 111 مورد بوده که نسبت به سال 89، رشد 14 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر بیمارستان بعثت همدان با بیان اینکه در سال گذشته 35 هزار و 458 نفر توسط پزشکان متخصص بیمارستان ویزیت شده‌اند، گفت: بالاترین ارائه خدمات این بیمارستان در سال گذشته در حوزه تخصصی و فوق تخصصی بوده که نسبت به سال 89، 45 درصد رشد داشته است.

وی از کاهش 63 درصدی شکایات حضوری در نیمه دوم سال 90، نسبت به مدت مشابه سال 89 خبر داد و اذعان کرد: ارائه نشدن خدمات به موقع به بیماران اورژانسی از جمله این شکایات بوده که به جد مورد بررسی قرار گرفت تا بر این اساس رضایت بیماران مورد توجه قرار گیرد.

شاهرخی با اشاره به فعالیت واحد پیگیری امور بیماران در بیمارستان بعثت خاطرنشان کرد: بر اساس این فعالیت در سال گذشته برای بیش از 385 نفر از بیماران فاقد بیمه، 400 بیمار تصادفی و نیز 33 بیمار بی‌سرپرست و کارتن‌خواب نیز تعیین تکلیف شد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به رسیدگی به امور درمانی پنج نفر از اتباع خارجی در بیمارستان بعثت در سال گذشته یادآور شد: در سال 90 تعداد 3 هزار و 211 مورد آنژیوگرافی انجام شد که از این تعداد 854 نفر منجر به جراحی شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول