اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

2500 کارگاه تولیدی و خدماتی در دشتستان فعال هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: 2 هزار و 511 کارگاه تولیدی و خدماتی در دشتستان فعال هستند.

2500 کارگاه تولیدی و خدماتی در دشتستان فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی عصر امروز در آیین روز جهانی کار و کارگر در محل سالن کانون امام خمینی(ره) برازجان اظهار داشت: تحقق شعار تولید ملی باید محور فعالیت همه مسئولان باشد و باید از همه پتانسیل موجود برای رسیدن به این مهم بهره بگیریم.

وی افزود: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده که بدون تردید مهم‌ترین هدف از انتخاب این شعار رسیدن به خودکفایی در کشور است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سال جهاد اقتصادی شاهد رشد همه‌جانبه در کشور بودیم و در شهرستان دشتستان نیز در عرصه اشتغال‌زایی و رشد و بهره‌وری اقتصادی گام‌های بلندی برداشته شد.

خسروی تصریح کرد: حمایت از کارآفرینان بومی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد و به حول و قوه الهی با تلاش مضاعف در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: حمایت از کارگر ایرانی به عنوان موتور محرکه اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران ضروری است و در واقع کارگران به عنوان محور اصلی همه تصمیم‌ها و حرکت‌های اقتصادی هستند.

فرماندار دشتستان یادآور شد: دشتستان دارای بیشترین تعداد کارگاه و کارخانه صنعتی در سطح استان است و بخش عظیمی از تولیدات استان را به خود اختصاص داده است.

خسروی افزود: بر اساس آمار موجود بیش از 2 هزار و 511 کارگاه تولیدی و خدماتی و کشاورزی در دشتستان فعال هستند که کارگران نقش عمده و مهمی در حرکت رو به رشد کارگاه‌ها دارند.

وی اضافه کرد: حمایت از قشر کارگر در سال تولید ملی امری ضروری است و کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی باید در این راستا اهتمام ورزند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول