اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری باید از مظلومیت ناشناخته بودن خارج شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: قابلیت‌های گردشگری این استان آنگاه در توسعه موثر خواهد بود که به مردم در نقاط مختلف شناسانده و استان از این مظلومیت ناشناخته بودن خارج شود.

چهارمحال و بختیاری باید از مظلومیت ناشناخته بودن خارج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی پیش از ظهر امروز در اجتماع راهنمایان تور، تورگردانان و مدیران دفاتر خدماتی این استان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری از قابلیت‎های گردشگری گسترده و متنوعی برخوردار است که می‎توان با بهره‌گیری از این مزیت به رشد و توسعه این استان کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست افزود: قابلیت‌ها و منابع طبیعی و خدادادی این استان آنگاه در توسعه موثر خواهد بود که به مردم در نقاط مختلف کشور و دنیا شناسانده شود و تلاش‌ها منجر به جذب گردشگر شود که این نشست به همین منظور برگزار شده است.

ریاحی تصریح کرد: مسئولان استانی و مردم باید تمام تلاش و کمک خود را به اداره‎کل میراث فرهنگی استان بکنند تا چهارمحال و بختیاری از ناشناخته بودن در کشور و خارج از کشور خارج شود.

وی افزود: برای اینکه استان را به مردم کشور و دنیا بشناسانیم، نیاز به مشارکت و همدلی همه مردم و مسئولان داریم که این مشارکت باید محقق شود.

ریاحی با اشاره به نقش گسترش صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی این استان، گفت:باید با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم نقاط ضعف را برطرف و زیرساخت‎های لازم را برای پذیرایی از گردشگران فراهم کنیم تا شاهد افزایش ورودی به استان باشیم.

وی افزود: با برنامه‎ریزی‏‎های صورت گرفته از این به بعد شاهد اردوهای هدفمندتر و با برنامه‎ریزی شده در سطح استان با هدف جذب گردشگر خواهیم بود.

ریاحی دادن خدمات بهتر به میهمانان و گردشگران را از مهم‎ترین برنامه‎های میراث فرهنگی در این استان عنوان کرد و گفت: امیدوارم با فعالیت‌های صورت گرفته کمبودهای گذشته را جبران و نگذاریم گردشگران و میهمانان ناراضی از استان چهارمحال و بختیاری خارج بشوند.

وی ادامه داد: در بحث زیرساخت‎ها با مشکلاتی در سطح استان مواجه هستیم که مهم‎ترین مشکل گردشگری استان محسوب می‎شود و در حال حاضر با تدوین برنامه‎های لازم درصدد برطرف کردن این مشکل هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وجود تالاب‎های بین‌المللی با ویژگی‌های منحصر به ‌فرد، مناطق نمونه گردشگری متنوع و گردشگاه‎های بکر و طبیعی، زمینه و بستری است که می‎تواند در کنار ایجاد زیرساخت‎ها و رفع نقاط ضعف چهارمحال و بختیاری را به‌عنوان استان جدید مقصد گردشگری به ایرانیان و جهانیان معرفی کند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول