اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لنده:

مهم‌ترین مشکل لنده نبود راه ارتباطی مناسب است

خبرگزاری فارس: بخشدار لنده گفت: مهمترین مشکل شهر لنده نبود راه ارتباطی مناسب بوده که این مهم باعث در بن‌بست قرار گرفتن این شهر شده است.

مهم‌ترین مشکل لنده نبود راه ارتباطی مناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی صبح امروز در آئین افتتاح مساجد خاتم‌الانبیاء و امام حسین(ع) شهر لنده که با حضور مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد، اظهار داشت: شهر لنده یکی از با سابقه‌ترین شهرهای استان در زمینه فرهنگ و تمدن شهرنشینی است.

وی افزود: این شهر که به دلیل وجود مساجد بسیار در خود به شهر دارالمساجد معروف است در گذشته مورد بی‌مهری واقع شده و آن طور که باید به آن رسیدگی نشده است.

بخشدار لنده گفت: در دولت‌های نهم و دهم توجه خوبی به این بخش شده که تا حدودی فضای آن را متحول کرده است.

جمالی تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء هم با نیاز سنجی منطقه چندین پروژه عمرانی را برای رفع محرومیت از این بخش انجام و در حال انجام دارد.

وی افزود: چندین پروژه ساخت خانه عالم، پایگاه مقاومت، ساخت مسجد و راه ارتباطی روستای مونه که در حال عملیات اجرایی آن می‌باشد از مهم‌ترین این پروژه‌ها بودند.

رئیس شورای اداری بخش لنده در ادامه یادآور شد: پروژه جاده لنده به دهدشت و لنده به سرآسیاب از جمله پروژ‌ه‌های عمرانی در این بخش است که قرارگاه خاتم الانبیاء مسئولیت عملیات اجرایی آن را بر عهده گرفته و کلنگ آن در آینده نزدیک به زمین زده می‌شود.

جمالی افزود: پروژه مهم جاده لنده به دهدشت از طریق تراب در کمیته برنامه‌ریزی اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 900 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شد اما این پروژه با برآوردهای انجام شده نیاز به اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان دارد که باید آن را تأمین کرد.

وی در ادامه یادآور شد: مهم‌ترین مشکل لنده همین راه ارتباطی آن است که با اجرا شدن این دو پروژه لنده از بن‌بست خارج و به یک شهر صنعتی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول