اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

شهرستان بابل در حوزه راهسازی دچار عقب‌ماندگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: در حوزه راهسازی، شهرستان بابل دچار عقب‌ماندگی است.

شهرستان بابل در حوزه راهسازی دچار عقب‌ماندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایندگی ثبت احوال بخش لاله‌آباد بابل اظهار داشت: انتخاب نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری سبب عقب‌نشینی دشمنان نظام در مقاطع مختلف شده و از سویی سبب شد با تلاش، اعتماد و ایمان قوی گام‌های موثری در زمینه تولیدات داخلی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد دولت الکترونیک از اقدامات مهم دولت‌های نهم و دهم است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در بخش ثبت احوال نیز شاهد پیشرفت علوم الکترونیک باشیم.

مهدوی بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید تا سال 1404 به قله رفیع علمی دست می‌یافتیم ولی زودتر از زمان مقرر یعنی طی 14 سال به مدارج بالای علمی رسیدیم که این از افتخارات ملت اسلامی ماست.

وی تصریح کرد: این همه افتخار را مدیون خون شهدا هستیم و برای قدردانی از خون این شهداست که با حضور در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی از آرمان‌های مقدس شهدا حفاظت می‌کنیم.

مهدوی اذعان کرد: در خدمت به مردم اگر مسئولان 24 ساعته برای سرافرازی این نظام خدمت‌رسانی کنند باز هم کم است چراکه خدمت به مردم سند افتخار و ماندگاری تاریخ ایران است.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از سه نمایندگی ثبت احوال بابل از فضا و ساختمان مستقل برخوردار نیستند، تصریح کرد: امیدواریم در برنامه سال جاری برای احداث ساختمان ثبت احوال اقدامات ارزنده‌ای با کمک مسئولان استانی انجام شود.

مهدوی بیان کرد: در حوزه راهسازی نیز شهرستان بابل عقب‌افتاده و دچار عقب‌ماندگی است و بر این اساس در سند چشم‌انداز توسعه شهرستان مسئله راه جزو 13 اولویت برنامه‌هاست که در سال جاری بخش اعظمی از اعتبار تملک و دارایی صرف راهسازی شده و با پیگیری فراوان تلاش شده از اعتبارات ملی استفاده شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول