اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تعیین اولویت‌های راهسازی کشور در حضور رئیس جمهور / مطالبات پیمانکاران سوادکوه تسویه می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی به 12 پروژه اولویت‌دار کشور در حوزه راهسازی اشاره کرد و گفت: در جلسه وزیر راه و رئیس جمهور مقرر شد تا 12 پروژه راهسازی در اولویت اجرایی قرار گیرد.

تعیین اولویت‌های راهسازی کشور در حضور رئیس جمهور / مطالبات پیمانکاران سوادکوه تسویه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، احمد صادقی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از چهار بانده شدن محور سوادکوه در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که راه به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه هر کشوری مطرح است، گفت: کاهش تصادفات و روان شدن ترافیک و سهولت سفر از اهداف چهار بانده شدن محور سوادکوه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور به اهداف این شرکت اشاره کرد و گفت: زمینه‌سازی برای افزایش سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیربنایی، بهبود مطالعات و طراحی پروژه‌ها و بهینه‌سازی اجرای طرح‌ها از طریق کاهش زمان، ‌ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌ها و تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، از سیاست کلان این شرکت است.

وی خواستار افزایش سرعت پروژه چهار بانده شدن محور سوادکوه شد و گفت: با افزایش دو تا سه برابری فعالیت‌ها و افزایش شیفت‌های این پروژه باید به همراه کمربندی شمالی ساری تا پایان سال 91 به بهره‌برداری برسد.

صادقی به مطالبات پیمانکاران طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه و کمربندی شمالی ساری اشاره کرد و افزود: از محل فروش اوراق مشارکت تا یک هفته آینده همه مطالبات پیمانکاران تسویه حساب و همه کارکردهای آنان نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود.

وی به 12 پروژه اولویت‌دار کشور در حوزه راهسازی اشاره کرد و افزود: در جلسه وزیر راه و شهرسازی و رئیس جمهور مقرر شد تا 12 پروژه راهسازی در اولویت اجرایی قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: چهار پروژه از 12 پروژه راهسازی کشور در استان مازندران قرار دارد که چهار بانده شدن محور سوادکوه، کمربندی شمالی ساری، کمربندی نوشهر و تقاطع نوشهر به چالوس را شامل می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول