اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ثار‌الله کرمان:

خرید کالاهای داخلی دفاع ملت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دفاع ملت در مقابل تحریم و دسیسه‌های دشمنان خرید کالاهای داخلی و حمایت از تولید محصول ایرانی است.

خرید کالاهای داخلی دفاع ملت از تولید ملی است

  به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سردار سیدمرتضی موسوی چهارشنبه شب در همایش مربیان طرح صالحین بسیج و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان کهنوج اظهار داشت: اولویت برنامه‌های بسیج در سال جاری شامل طرح صالحین، زنده کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری یادواره شهدا، اردوهای راهیان نور و جذب و سازماندهی بسیجیان است.

وی افزود: اگر فرمانده یا مسئولی در حوزه یا پایگاه‌های بسیج نمی‌تواند برنامه‌های بسیج را زیر نظر خود اجرا و پیاده کند باید کنار برود تا کسی که مدیریت قوی‌تری دارد به صحنه بیاید.

موسوی بیان داشت: کشور ایران در خطر تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته که به گفته مقام معظم رهبری مهم‌ترین راهکار برای مبارزه با برنامه‌های دشمن اجرای طرح صالحین در بین اقشار مختلف بسیج است.

وی در مورد اجرای امر به معروف و نهی از منکر در کشور گفت: اگر کسی مدعی مسلمانی است باید به دنبال اجرای دستورات خدا باشد و فقط به دنبال نماز و روزه و خمس نباشد و در این راستا گام‌های مثبتی بردارد.

موسوی ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر جنبه اخلاقی، جنبه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هم در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: نبود امر به معروف در جامعه سبب تورم، گرانی، سرقت و مشکل در همه زمینه‌ها می‌شود و به این دلیل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک نیاز اساسی و واجب محسوب می‌شود که در هر حوزه و پایگاه بسیج شورای امر به معروف و نهی از منکر باید تشکیل شود.

موسوی با توجه به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: دشمنان ایران در تلاش هستند با تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و اجرای برنامه‌های ضد انقلابی در کشور  از این راه به عنوان اهرم فشار بر ملت وارد شوند و ایران را مجبور به صرف نظر از داشتن انرژی هسته‌ای کنند.

وی تصریح کرد: با ایجاد تولید ملی و حمایت از محصول ایرانی می‌توانیم به استقلال اقتصادی دست یابیم و در مسیر آن استقلال سیاسی به وجود می‌آید.

موسوی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین سناریوی دشمنان در ایران، ناامید کردن ملت از دولت است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به تولید ملی سبب کاهش واردات اجناس خارجی به کشور است.

وی افزود: وظیفه ملت در این زمینه استفاده از محصولات داخلی است تا سبب حمایت از محصول و ایجاد کار ایرانی و سبب ایجاد رقابت میان تولیدکنندگان شود.

موسوی عنوان کرد: دفاع ملت در مقابل تحریم و دسیسه‌های دشمنان خرید کالای داخلی و حمایت از تولید محصول ایرانی است.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول