اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

نیروهای عقیدتی بر اساس نیاز زمان حرکت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: نیروهای عقیدتی بر اساس نیاز زمان حرکت کنند.

نیروهای عقیدتی بر اساس نیاز زمان حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، محمدعلی قمی ظهر امروز در مراسم هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شهید مطهری در نوشهر گفت: سپاه به‌عنوان نیروی اعتقادی شناخته می‌شود و تا به امروز نیز کارنامه سپاه همین را نشان می‌دهد و فلسفه تشکیل سپاه هم بر اساس همین شاخصه بوجود آمد.

وی تصریح کرد: سپاه در راستای فرهنگ عاشورایی و آن نهضت بزرگ امام حسین (ع) کارش را آغاز کرد و در زمان جنگ تحمیلی نیز با همان روحیه انقلابی و اعتقادات وارد میدان نبرد با دشمن شد و امروز به جایی رسید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شد و به عنوان امانت در اختیار ما قرار گرفت.

فرماندار نوشهر به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و ابراز داشت: شهید مطهری بر زمان خود اشرافیت داشت و بر اساس نیاز زمان و از طریق کارهای فرهنگی اسلام واقعی را در برابر همه کسانی که تعاریف جدید از اسلام داشتند حفظ می‌کرد بنابراین نیروهای عقیدتی ما نیز باید بر اساس نیاز زمان حرکت کنند.

قمی‌ گفت: اکنون هجمه‌های زیادی در داخل و خارج از کشور برای مجموعه انقلاب اسلامی چیده می‌شود بنابراین برای اینکه از توطئه‌های دشمنان در امان بمانیم باید شرایط را شناسایی و سپس حرکت کنیم و تا زمانی که اینها را نشناسیم نمی‌توان به رسالت خود عمل کرد.

این مسئول ادامه داد: امروز چهار کشور ایران، پاکستان، افغانستان و موریتانی دارای نظام جمهوری اسلامی هستند، اما دشمنان آن‌طور که با ما رفتار می‌کند با آنها رفتار نمی‌کند که علت آن نوع باور و اعتقادات ما است.

فرماندار نوشهر اذعان داشت: وضعیت سنجی جزو ضروریات مربیان اعتقادی است و این میسر نمی‌شود مگر در محیط پیرامون، اطلاعات و سطح آگاهی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول