اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان خبر داد

ارائه 5 میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان از ارائه 5 میلیون 465 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در سال گذشته در مراکز ثابت بخش دولتی این استان خبرداد.

ارائه 5 میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در کردستان

سیدجمیل احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص و ارتقا سطح مهارتی شاغلین در جامعه، اظهار کرد: ارائه‌ آموزش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای اقدامی ارزشمند به منظور تربیت نیروهای کار برای ورود به عرصه‌های اشتغال است.

به گفته وی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف پایه‌ای و تخصصی در دو بخش دولتی و غیر دولتی به صورت مستمر در این استان در طول سال به علاقمندان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: 15 مرکز آموزش فنی‌‌و حرفه‌ای دولتی  در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی در سال گذشته در سطح استان فعال و 5 میلیون 465 هزار و 562  نفر ساعت آموزش ارائه کرده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای کردستان تصریح کرد: به منظور جبران کمبود مراکز ثابت در نقاط دور دست و فاقد مرکز که سرمایه‌گذاری در آن  نقاط مقرون به صرفه نیست در بخش آموزش‌های سیار و روستایی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در سال گذشته 421 هزار و 370 نفر ساعت خدمات آموزشی ارائه کرده است.

به گفته وی، 677 هزار و  688  نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ندامتگاه‌ها و پادگان‌های نظامی استان به علاقمندان ارائه شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول