اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی موزامبیک:

ایران تیمی قدرتمند و بزرگ است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال موزامبیک تأکید کرد: فوتبال ایران در سطح بالایی قرار داشته و تیم ملی این کشور قدرتمند و بزرگ است.

ایران تیمی قدرتمند و بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، گرت انگل عصر امروز پس از پایان دیدار دوستانه ایران و موزامبیک که با نتیجه 3 بر صفر به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید در یک نشست خبری شرکت کرد.

وی در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه بازی با ایران را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: به دلیل این که دیدار امروز در تقویم فیفا نبود،‌ نتوانستیم بازیکنان اصلی خود را به تهران بیاوریم.

این مربی افزود: البته هدف اصلی ما آزمایش بازیکنان جوان تیم ملی موزامبیک بود که خوشحالم آنها را در برابر تیمی قدرتمند و بزرگ مورد ارزیابی قرار دادیم.

انگل ادامه داد: ایران از قدرت‌های بزرگ آسیا است و ما توانستیم در دیدار با این تیم خود را مورد آزمایش قرار داده و از اینکه فدراسیون فوتبال ایران از ما برای انجام این دیدار دعوت کرد، بسیار خوشحال هستیم.

* موزامبیک خشن بازی نمی‌کرد

یکی دیگر از خبرنگاران از سرمربی تیم ملی فوتبال موزامبیک پرسید که چرا بازیکنان تیمش به این اندازه درون زمین با خشونت بازی می‌کردند که انگل در پاسخ اظهار داشت: ما خشن نبودیم.

وی تصریح کرد: تنها در یک صحنه این اتفاق افتاد که داور نیز بلافاصله بازیکن ما را از زمین اخراج کرد و در باقی زمان مسابقه خشن بازی نمی‌کردیم.

انگل اظهار داشت: ایران یک تیم قدرتی است و به صورت فیزیکی بازی می‌کند، بنابراین طبیعی است که بازیکنان من در مقابل آنها قدرتی بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال موزامبیک درباره دلیل اخراج دروازه‌بان تیمش نیز گفت: نمی‌دانم در آن صحنه چه مسائلی میان داور و بازیکن من اتفاق افتاد و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد، عذرخواهی می‌کنم.

وی در پایان با بیان اینکه از بازی با ایران بسیار خوشحال است، گفت: ما با یک تیم خیلی خوب و آماده بازی کردیم و توانستیم به خوبی توانایی‌های خود را محک بزنیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول